![]() |
volvon d24 jeepin 3v manuaali laatikkoon
http://www.geocities.com/nerockcrawl...rbodiesel.html
tuollaisen löysin netistä. onko kokemusta sähköloikkarilaatikon kopan sovittamisesta jeepin laatikkoon? Note! This message was posted anonymously! |
eikö kekään ole laittanut volsun konetta jeepiin?
t: cb125twin Note! This message was posted anonymously! |
http://www.overlanddiesel.com/mediac...9L$20VW11r.jpg
on joku laittanu neloskonetta t18 lootaan mitenhän sopii t14 laatikko volvon sähköloikkarin tilalle? Note! This message was posted anonymously! |
Toi kuvassa oleva on todennäköisesti T14A tai T15A (enpä usko että on tämä)!!! Tai saattaapi olla T-90!!!
FJDC #1 !!! Jeep Wagoneer Limited w/360V8 + TH-400 + Quadra-Trac !!!! Jeep Comanche p/u w/4.0 + Aisin Warner 4 + New Process 231 !!!! Nettikauppa: www.jamant.fi Edited by - JAMANT on 08/06/2007 15:32:18 |
Lainaus:
ajelin jo volvon koukun alle t: cb Note! This message was posted anonymously! |
Tuossa kuvassa on mun mielestä käytössä adapteri!!
FJDC #1 !!! Jeep Wagoneer Limited w/360V8 + TH-400 + Quadra-Trac !!!! Jeep Comanche p/u w/4.0 + Aisin Warner 4 + New Process 231 !!!! Nettikauppa: www.jamant.fi |
Lainaus:
tässä ei näyttäis olevan tulee pihakäyttöön eli jos jonkinlaisen virityksen sais aikaseks Note! This message was posted anonymously! |
No sitten ilmeisesti sopii, ei tietoa, kun ei ole tommosta kombinaatiota tullut koskaan tehtyä, kaukaa kuvatusta kohteesta katselin että olis adapteri välissä, mutta voihan se olla että ei ole!!!??
FJDC #1 !!! Jeep Wagoneer Limited w/360V8 + TH-400 + Quadra-Trac !!!! Jeep Comanche p/u w/4.0 + Aisin Warner 4 + New Process 231 !!!! Nettikauppa: www.jamant.fi |
Onkai ylemmässä adapterilevy ja alemmassa näyttäis olevan
kytkinkoppa ja vaihdeloota eri merkkiä. http://www.smilies-and-more.de/pics/...s/cars/095.gif |
googlella löydettyä juttua tuosta:
The Volvo bellhousing needs to be machined to fit a T-18, but its extremely easy. It just needs a counterbore machined to fit over the input shaft bearing of the T-18 because the Volvo bellhousing replaces the input shaft retainer on the T-18. Install a seal to keep the oil inside the transmission (mine has this all done). Use a '71 CJ-5 4-cyl. clutch disk, which is aprox. 9" OD with the fine spline to work with the T-18. The T-18 is out of a 60's International Scout with a 4-cyl. It has a 15/16" diameter input shaft, much smaller than newer models or Jeep versions. The flywheel is stock Volvo/VW, as is the pressure plate. No mods to any clutch parts, you just need the correct combination of parts. The input shaft of the transmission needs to have aprox. 1/2" added to the very tip, where it goes into the pilot bearing. I was easily able to do this at home by using a sleeve to line up the new piece and tack welding it, then I removed the sleeve and finished welding it. Then I ground the weld smooth. |
Lainaus:
tilanne on varmaan eri kun kyseessä on bw:n tekemä loikkarilaatikko? Sitähän on fordeissa ja vauxhallissakin... Note! This message was posted anonymously! |
"eikö kekään ole laittanut volsun konetta jeepiin?
t: cb125twin" Mäkään en ole laittanu, mutta mulla on semmonen jonku neekerin laittamana -90 Cherossa TV arvi Note! This message was posted anonymously! |
Lainaus:
saa nähdä Note! This message was posted anonymously! |
D24-kone lie helpompi ajoitella jos on pätkä kytkinkoppaa jäljellä; siinä kun on tuo ajoitusmerkkikin sit kohallaan...
TV arvi Note! This message was posted anonymously! |
näyttää olevan se ylivaihdeloota lähellä jeepin laatikkoa, vaihteiston kansiluukkukin samalla pulttijaolla. saiskohan takaosan vaihdettua 3-vaihteisesta jos tulis hyvä 4vaihteinen ja pienempi ykkönen?
Note! This message was posted anonymously! |
mitä jeepin kori painaa keulapellit purettuna ilman penkkejä?
entäs ilman ovia? meinasin tunkata trukkilavojen/13" pyöräkasojen päälle Note! This message was posted anonymously! |
Lainaus:
välilaippa pitää tehdä laatikon ja kytkinkopan väliin no onhan noita tehty... Note! This message was posted anonymously! |
Sivu luotu: 06:12 (GMT +2). |