Offipalsta.COM

Offipalsta.COM (https://forums.offipalsta.com/index.php)
-   Tekniikka & Jutustelu (https://forums.offipalsta.com/forumdisplay.php?f=150)
-   -   Minkä verran automaattilukon kuuluu paukkua? (https://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=33143)

_Metal_ 03.06.2007 19:01

Minkä verran automaattilukon kuuluu paukkua?
 
Eli nyt on hiluksissa Detroit EZ-locker ja paukkuu tasakaasulla ajaessa suoralla tielläkin, mistä seuraa aina myös aika voimakas nyppäisy. Onko normaalia? Risteyksissä irroittaa ihan normaalisti.


Nalle 03.06.2007 19:03

Olisko jotensakin niin, että lukko on liika löysällä... Mulle asennettiin tässä hetki sitten Aussie Locker ja siinä jouduttiin tilailemaan paksummat shimmilevyt, jotta saatiin oikealle välykselle tai tiukkuudelle.


*******
Kaiken maailman pullat, mössöt ja sörsselit maistuvat myös Nallen suussa. Mutta niitä se ei kaipaa. Juuri niistä se lihoo.

www.nalle-offroad.com

KooPee 03.06.2007 22:34

Ei ole normaalia, ei saa paukkua eikä nyppäillä suoraan ajaessa tasakaasulla, vedätettäessä eikä moottorijarrulla.


04.06.2007 06:51

juu ei mitenkään normaalia liian löysällä

Note! This message was posted anonymously!

välikumi 04.06.2007 19:21

Juu, minäkin yritin laittaa quick lockia kahteen kertaan ku ekalla kerralla hävis veto takaa heti ku sitä olis eniten tarvinnu...no eiku uudestaa ja lisää shimmilevyä...(pitää olla kuulemma nin tiukka että soi) Eli lisää n.4 kymppiä ja kasaus oli siinä ja siinä että oli mahdollista. Ja eikun kokeilemaan ja tulos oli se että paukkuu ihan sika lujaa ajo suoraan tai mutkia ja heti ku paino kaasua ni hävis veto. Eli lopputulos on se että mitä tiukempi sitä huonompi tai sit on valmistus.(lue asennus) virhe....että semmosta

Tuu yli vaan...tuu ali vaan

HeikkiH 04.06.2007 19:47

Lainaus:

quote:
Juu, minäkin yritin laittaa quick lockia kahteen kertaan ku ekalla kerralla hävis veto takaa heti ku sitä olis eniten tarvinnu...no eiku uudestaa ja lisää shimmilevyä...(pitää olla kuulemma nin tiukka että soi) Eli lisää n.4 kymppiä ja kasaus oli siinä ja siinä että oli mahdollista. Ja eikun kokeilemaan ja tulos oli se että paukkuu ihan sika lujaa ajo suoraan tai mutkia ja heti ku paino kaasua ni hävis veto. Eli lopputulos on se että mitä tiukempi sitä huonompi tai sit on valmistus.(lue asennus) virhe....että semmosta
ILEllä oli sama ongelma Quick Lokin kanssa. Kuluneilla shimmeillä pääs vähän matkaa suoraan ja sitten paukkui. Uudet, paksummat shimmit ja ei vetoja ollenkaan. Nyt on Aussie ja toimii loistavasti. Ilmeisesti QL:ssä keskitapin aukko on liian pyöreä, joten tappi ei pääse painamaan paloja toisiaan vasten. Aussien keskitapin reiässä oli selvästi enempi viisto aukko.

Heikki H.

FJDC
Montenegros #21


Sivu luotu: 19:13 (GMT +2).