![]() |
Mikä on jööpissä kun ei meinaa lähteä
On ollu pikkasen onkelmia tuon Grand Cherokeen kanssa. Kiihdyttäessä meinaa miettiä, eikä lähde ennen kuin antaa tossua kunnolla. Sitten sitä mennäänki taas helevetistä helevettiin. Tasaisella kiihdytyksellä esim. kakkosella lähdettäessä, lähtee hyvin kiihtyyn mutta kun nakkaa isompaa, kone jotenkin hyytyy. Joku streikkaa mut mikä vit.. Tässä viikolla auto rupes kulkemaan paremmin ja kun käytettiin sitä pakarin resonoinnin vuoksi nosturilla, huomasin pönttöön tulleen pari pientä reikää. Voisko tuo pirun pönttö olla tukossa ja vaikuttasko se tuohon noin pali? Omasta mielestä vois hyvinkin, mutta se vaihtamisen jälkeinen hyytyminen? Brgl!
|
Mulla oli edellinen auto saapin turbo motoori ja siinä tapahtu kans tehon hävikki.
Syykin löyti loppujen lopuksi = takapöntöstä oli villat sekaisin, ilma kyllä kulki läpi ja sen takia sitä ei osattu heti korjaamollakaan epäillä. Eli kone ei ota paineita, jos putki tukossa.. PS. Saapissa putos tehot noin 50% eli vähän yli 100hp.. sen kyllä jo huomaa, kun ei renkaat enää piirrä viivaa. |
Mnjoo, pianhan se selviäis jos ottas tuon pöntön veke ja sitten kokeilis. Keskellä kylää tietenkin, niin sais ainakin niitä papukaijamerkkejä. :)
Sekin pakarin resonointi johtu pelkästään siitä, että oli kivi putken ja palkin välissä. hell..vata että mietin et mikä saata.. Tyyny paskana, peräkö se jurraa, vai mikä. Onneksi ei mtn. Saateri kun nortista karisi tuhkat kiihdyttäessä. Almost. Jouset kuitenkin löysin melkein edukkaasti. Eikä olleet ees kaukana, telluksella kuitenkin. |
Sivu luotu: 02:43 (GMT +2). |