![]() |
tyhjäkäynnin säätö?
Mikähän vois olla vikana series ykkösen tyhjäkäynnissä? Ilman ryyppyä ei pysy käynnissä kuumana, sitten kun säätää tyhjäkäyntiä isommalle että pysyis käynnissä niin liikkeelle lähteminen aiheuttaa pakoputken poksumista ja nykimistä (ja lopulta sammumisen). käyköhän kone liian rikkaalla tai laihalla vai mitenhän se oikeen (?) ---- -- LAND ROVER S1 1955 http://velikani.com/galleria CHRYSLER NEON 2000 |
No laihalta kuulostaa jos kerta poksuukin.
Seosmittari on tosi kätsä noissa tärpätti koneissa. "Suck my dick" -Ron Jeremy Montenegros#10 |
Tarkastapas muuten että vuotaako mistään imusarjan välistä ylimääräistä ilmaa sisään, kone käyntiin ja suihkuttelee startti pilottia imusarjan liitoksiin.
Tulipunaiseen pakosarjaan ei kannata sitä suihkia. "Suck my dick" -Ron Jeremy Montenegros#10 |
olin näköjään taistellut saman asian kanssa joskus viime syksynä kun katselin maileja. räjäytyskuvista ja auton manuaalista löytyi ohjeet. Tosin.. sana "hellitä" ilmeisesti tarkoittaa että pitäs löysätä :)
---- -- LAND ROVER S1 1955 http://velikani.com/galleria CHRYSLER NEON 2000 |
Sivu luotu: 20:07 (GMT +2). |