![]() |
Susukin valot
Aattelin kysästä,enenkö puran,että saakos tuohon sj410n uusia umpioita mistä? Tai siis ompioitahan on kaupat väärällään,mutta onko kiinnityksessä otettava huomion jotain erityistä?
Kyllä susuki auralla o mahottoman hyvä,voittaa kolaamisen |
Tere !
Edelliseen ostin Motonetistä kirkkaalla lasilla olevat yleismallin umpiot ilman parkkeja ....valoteho parani huomattavasti eikä olleet hinnankiroissa ! Nyt en vaan muista hintaa .... Suikassahan on umpiontakana oleva "maasto" kokonaan peltiä , joten siihen saa lähes mitä tahansa kiinni . Nämä motonetin umpiot sopivat suoraan paikoilleen ( muistaakseni ) . Note! This message was posted anonymously! |
Omassa VW Golffin umpiot oisko ollu 10€ kipale. Helpot asentaa.
Note! This message was posted anonymously! |
Toi ed. olin minä !!!
Tälläset oli mulla : H4-Umpiopari 7"-pyöreä FF-heij 48-5722 33.50 € ( hinnat noussu , muistaakseni oli 28 € syksyllä ) |
Pitäisi kanssa joskus saada hankittua uudet umpiot autoon, alkaa olemaan vanhojen heijastinpinnat aika mattapintaisia. Biltema:ssa kerran hypistelin sopivan kokoisia yleismallin umpioita ja kiinnitys näytti sopivalta suikkaan. Ihan varma en kuitenkaan ole.
Tumpula Racing Team |
Motonetistä laitoin tuollaiset ->
SJ/Samurai H4-umpio Ø7" ilman parkkia. . . . . . . . . . . 48-5141 11.50 ??? Ja heittämällä menee paikalle. |
Lainaus:
|
Joo motonetin umpiot menee heittämällä eikä maksa kuin jotain alle 30 pari. meinaan sj410:n. valo teho paranee huimasti hehkulampusta h4 halogeeniin.
|
Motonetista syksyllä ostin Siriuksen kirkaslasiset umpiot parkeilla, ja muistaakseni kustansi noin 27€, ja meni heittämällä paikalleen.
|
Lainaus:
Kyllä susuki auralla o mahottoman hyvä,voittaa kolaamisen |
Yleismallin 7" H4 sopii heittämällä. Ostin tavallisesta autotarvikeliikkeestä, 15e/kpl. Ja noi oli parkilliset, ei tarvi sitte mettäs murehtia ylimääräisten parkkivalojen ehjänä pysymättömyyttä..
|
Sopii nuo motonetin h4 umpiot, mutta itsellä oli ainakin vanhassa suikassa nuo umpion kehykset millä lamppu tulee kiinni etulokarin peltiin niin rapeat että on joutunut hommaamaan uudet.
|
Sivu luotu: 01:12 (GMT +2). |