![]() |
trooperin aamukäynnistysongelma
Ostin metsästyskäyttöön vm.89 isuzu trooperin 2,8td. Yön yli seisottuaan auto saatta heti käynnistyttyään sammua. Tätä se saattaa tehdä parikin kertaa. Kun auto viimein käynnistyy, on käynti vähän aikaa huononlaista mutta tasaantuu melko nopeasti. Päivän aikaan auto toimii moitteetta vaikka se olisi seissyt muutaman tunnin ja kerennyt jo jäähtyä. Polttoaineletkut tankista pumpulle näyttävät aikansa eläneiltä ja polttoainetta on myös valunut yhdestä entisen omistajan "home made" liitoksesta. Voisiko vika olla vuotavissa polttoaineputkissa.
Toinen kysymys koskee auton hehkuja. Onko autossa jonkinsortin pikahehkut, sillä hehkun merkkivalo sammuu muutaman sekunnin kuluttua mutta rele napsahtaa vasta paljon myöhemmin. Kannattaako auto siis käynnistää valon sammuttua vai odottaa releen napsausta. Note! This message was posted anonymously! |
Ehkä on ilmoja jossain tai hehkut eivät ole iskussa.
Note! This message was posted anonymously! |
Jos vuotaa naftaa ulos, niin yleensä vetää jostain ilmaa tilalle.
|
Jaahas...taitaa mennä sitten letkut uusiksi. Kuinkas uusien letkujen veto sitten käytännösssä onnistuu. Millaista letkua hommassa tulisi käyttää. Kelpaako normaali polttoaineletku? Vedetäänkö letku vain suoraan tankilta siirtopumpulle? Jos joku vielä kehtaisi kirjoittaa hommasta pienen selostuksen niin olisin enemmän kuin kiitollinen. Millainen homma on ilmata järjestelmä letkujen vaihdon jälkeen?
Note! This message was posted anonymously! |
Sivu luotu: 00:17 (GMT +2). |