Offipalsta.COM

Offipalsta.COM (https://forums.offipalsta.com/index.php)
-   Tekniikka & Jutustelu (https://forums.offipalsta.com/forumdisplay.php?f=150)
-   -   Kokemuksia Warn Trophystä (https://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=3149)

pee 25.03.2004 23:15

Kokemuksia Warn Trophystä
 
Kertokaapa mukana olleet mukaan haluavalle vakiokuntoisen discon omistajalle kuinka homma toimii ja kuinka vaativia reitit on aloitteleville ? -pee-

ei se satu...

26.03.2004 09:33

Tervehdys,

Kerran mukana olleena: Vakio-discolla ja ekakertalaisena ei ehkä kannata lähteä taistelemaan voitosta... etenkään jos haluaa auton säilyvän suorakylkisenä, mutta..... :

Rasteja oli viime kesänä toista sataa, joten jokainen voi valita mihin nokkansa tökkää ihan vapaasti. Eli käytännössä ajamisen riemua ja sopivan vaikeita/helppoja paikkoja löytyi kaikille riittävästi. Team Dumbo sai kerättyä muistaakseni reilun 20 rastia (siis yli sadasta) ja mukavaa oli. Ajamista riitti aivan yllin kyllin, vaikka nukuimmekin metsässä auton suojassa n 5 tuntia ennen varikkoalueella tarjoiltua aamupalaa.

Eli mukaan vain !

Tapsa & Team Dumbo

Note! This message was posted anonymously!

tiipe 26.03.2004 10:30

itse oli huolto porukassa viime vuonna ja tulen myös tänä vuonna huoltoon asiallinen kisa ja metsästä saa kuvia suht hyvin jos vähän ulkoilee.

"näin se homma etenee"

LRV8 29.03.2004 09:31

Lainaus:

quote:
Kertokaapa mukana olleet mukaan haluavalle vakiokuntoisen discon omistajalle kuinka homma toimii ja kuinka vaativia reitit on aloitteleville ? -pee-

ei se satu...
Vakiovehkeiden reitit on suunniteltu siten, että kalustovaurioita ei tule kun molemmat etupenkkiläiset muistavat pitää silmät auki myös yön pimeinä tunteina. Kartta ja kompassi riittää jos ei omista GPS:ä. Jos ei autossa ole vinssiä niin kannattaisi varalla pitää mukana ainakin hi-liftiä tai jotain bilteman tyyppistä vaijeritaljaa ja liinoja, jos sattuu jäämään kiinni. Majoitustakin löytyy lähiseudulta mikäli yön syli taivasalla ei kiehdo. Teltoille on myös erikseen varattu alue. Autossa olevien pääluku ei saa ylittää turvavöiden määrää (ei tarkoita että päättömiä kavereita saa olla useampia...).


Paavo 29.03.2004 14:24

Moi,

millaisia apparistrategioita yleensä käytetään? Vain yx joka osaa suunnistaa, vai sen lisäx takapenkki täyteen heppuja jotka jalkautuu rastin lähellä ja etsii sen ja parhaan reitin autolle?

-Paavo


tiipe 29.03.2004 14:53

viron ja venäjän porukoilla oli pari vielä apparin lisäksi juoksemassa käsikapuloiden kanssa niin näytti menevän luontevasti se rastien haku .

"näin se homma etenee"

pee 29.03.2004 21:13

Kiitos vastauksista ja kertokaa ihmeessä lisää... Hinku kasvaa vaan -p-

ei se satu...

HaKu 30.03.2004 14:16

Lainaus:

quote:
viron ja venäjän porukoilla oli pari vielä apparin lisäksi juoksemassa käsikapuloiden kanssa niin näytti menevän luontevasti se rastien haku .

"näin se homma etenee"
mitäs se tollanen peli on, pitääkö olla linja-autollinen ukkoja rasteja etsimässä.ilmeisesti sääntöä ei tälläiseen ole.
mutta ei ole rehtiä tollanen.


tiipe 30.03.2004 17:38

autossa saa olla niin monta matkustajaa kun on turva vöitä eli lailista se on eli kannataa ottaa oppia on useempi jalkapari nykimään myös vaijeria vinssatessa ,jos sattuu vaikka repisikka jossain välissä väsähtämään siihen .säännöt löytyy roverin ystävien sivuilta eli sinne kattomaan vaan.

"näin se homma etenee"


Sivu luotu: 10:41 (GMT +2).