![]() |
L-200 Keulan nosta
Ostin tossa noin 1kk sitten Mitsu L-200:sen. Keula on kuitenkin vähän perää matalemmalla. Ihmettelin vaan että kuuluuko keulan olla alempana, vai onko siitä vääntösauvat/iskarit loppu?? Mites sais korkemalle ilman korotussarjoja??
Note! This message was posted anonymously! |
Vääntösauvoja booreilla siirtämällä käsittääkseni.
---------------------------------------------------- Antaako ajokunto aiheen ajaa aamulla? Alkoholi poistuu verestäsi hitaasti. Yleensä hitaammin kuin luulet. Arvioi oikein ajokuntosi, jos aiot ajaa. ---- www.students.tut.fi/~koivune3/index.html |
kuuluu ollakin matalammalla, ilman kuormaa...
vääntösauvan takapäästä kun kiristelee niin nousee, lukitusmutteri löysäten ja sitte pultilla vetäen, kun kurkkaa sinne alle niin kyllä se selviää... |
Mulla mitsussa nokka huomattavasti alempana kuin perä vaikka sauvat väännetty tappiin asti...
|
Meitsin lavuaarissa on keula ja perä kyllä aika vaaterissa. Jopa täydellä tonnin lavakuormalla ei perä putoa huomattavasti keulaa alemmas.
l-200 4X4 2.5Td -96 |
onko kukaan vaihtanu etu akselia lehdille
|
itsellä ei ainakaan tarvinut vaihtaa pooreilla asentoa, vaan kiristää vaan, eikä tarvinu vetää ees tappiin... kandee nostaa keula tunkilla ilmaan ni on köykäsempi ruuvata, ite taisin aikoinaan vetää 91:stä misusta jonkun 20kierrosta sit mutteria tiukemmalla. Kyllä ne näkyy vakiona olevan niin että keulaa menee aika paljonkin matalammalla kun hanuri.
vm.91 Hilux 4WD vm.91 L200 4WD |
Sivu luotu: 22:17 (GMT +2). |