Offipalsta.COM

Offipalsta.COM (https://forums.offipalsta.com/index.php)
-   Tekniikka & Jutustelu (https://forums.offipalsta.com/forumdisplay.php?f=150)
-   -   L-200 Keulan nosta (https://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=31435)

04.04.2007 21:29

L-200 Keulan nosta
 
Ostin tossa noin 1kk sitten Mitsu L-200:sen. Keula on kuitenkin vähän perää matalemmalla. Ihmettelin vaan että kuuluuko keulan olla alempana, vai onko siitä vääntösauvat/iskarit loppu?? Mites sais korkemalle ilman korotussarjoja??

Note! This message was posted anonymously!

Kelaperse 04.04.2007 21:39

Vääntösauvoja booreilla siirtämällä käsittääkseni.

----------------------------------------------------
Antaako ajokunto aiheen ajaa aamulla? Alkoholi poistuu verestäsi hitaasti. Yleensä hitaammin kuin luulet. Arvioi oikein ajokuntosi, jos aiot ajaa.
----
www.students.tut.fi/~koivune3/index.html

sds500 05.04.2007 07:31

kuuluu ollakin matalammalla, ilman kuormaa...
vääntösauvan takapäästä kun kiristelee niin nousee, lukitusmutteri löysäten ja sitte pultilla vetäen, kun kurkkaa sinne alle niin kyllä se selviää...


skrade 03.07.2007 11:13

Mulla mitsussa nokka huomattavasti alempana kuin perä vaikka sauvat väännetty tappiin asti...



lavanelikko 05.07.2007 16:27

Meitsin lavuaarissa on keula ja perä kyllä aika vaaterissa. Jopa täydellä tonnin lavakuormalla ei perä putoa huomattavasti keulaa alemmas.

l-200 4X4 2.5Td -96

skrade 09.03.2008 20:54

onko kukaan vaihtanu etu akselia lehdille


Vilkutin 12.03.2008 07:14

itsellä ei ainakaan tarvinut vaihtaa pooreilla asentoa, vaan kiristää vaan, eikä tarvinu vetää ees tappiin... kandee nostaa keula tunkilla ilmaan ni on köykäsempi ruuvata, ite taisin aikoinaan vetää 91:stä misusta jonkun 20kierrosta sit mutteria tiukemmalla. Kyllä ne näkyy vakiona olevan niin että keulaa menee aika paljonkin matalammalla kun hanuri.

vm.91 Hilux 4WD
vm.91 L200 4WD


Sivu luotu: 22:17 (GMT +2).