Offipalsta.COM

Offipalsta.COM (https://forums.offipalsta.com/index.php)
-   Tekniikka & Jutustelu (https://forums.offipalsta.com/forumdisplay.php?f=150)
-   -   Oikealta ja vasemmalta ajettavan HJ:n erot? (https://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=31358)

02.04.2007 21:37

Oikealta ja vasemmalta ajettavan HJ:n erot?
 
Osaisiko joku HJ60/61-malleja ropannut kertoa mitä osia tarvii hommata lisää ja mitä muutoksia tehdä jos vaihtaa oikeen puolen ohjauksen HJ:ssä vasemmanpuoleiseen? Suurin osa sisustan osista + polkimet kelpaa varmaan puolelta toiselle, mutta tarviiko kojelaudan ja tulipellin lisäksi jotain ohjauksen tankoja tms.?

Note! This message was posted anonymously!

Ahosensetä 03.04.2007 04:40

Eikös simpukka ole kiinnitysten vuoksi peilikuva?

Usein RHD-autossa koko johtosarja on erilainen. Tämä tietysti riippuu sähkölaitteiden sijoituksesta, eli vaihtavatko kaikki laitteet puolta ratin mukana. Jos osa jää samalle puolelle ja osa vaihtaa puolta niin johtosarjasta tulee erilainen.


T, Antti

tomikoo 03.04.2007 06:05

HJ:stä en tiedä, mutta varaudu siihen että kaikki sisustan osat on erilaiset, samoin rintapelti. Näin oli ainakin Mitsu Lancerissa. Oli aika työläs projekti, seurasin sivusta kun kaveri sellaisen muutti.

<center> GRASSHILLRACING</center>
<center>team UTSMANZAA</center>

r2ree 03.04.2007 07:32

Aja väärällä puolella. Tuntuu aikansa aika vinkeältä ja joutuu muuten olemaan hiukan tarkempi ajolinjojen kanssa. Taskuparkkeeraus sujuu hyvin..

SLCK # 229
- MMC -

- Roverilla taivaaseen - Toyotalla mihin vaan -

Luigi81 03.04.2007 15:51

Juu äkkiä tottuu ajamaan oikealta puolen. Ite en kyl lähtis vaihtaan ratin paikkaa, kauhea homma...koko etuosan sisusta uusiksi sähköjä myöten yms.

-
Luigi

battis 04.04.2007 17:16

jos haluaa siististi tehä nii on pirummoinen homma, käyköhän mikään keskenään kivuttomasti yhteen?? kyllähän oikeelta muuten ajaa, mutta maantiellä on mielenkiintoista lähteä ohittelemaan..

Miksi olla vaikea,
kun vähällä vaivalla
voi olla täysin mahdoton??


Sivu luotu: 08:06 (GMT +2).