![]() |
Jönkkisuoja
Chat-huone 1:ssä on nyt testissä jönkkisuoja. Jönkkisuoja toimii siten että kun viesti-ikkunan päivitys loppuu, minuutin sisällä ikkuna refreshaa itse itsensä.
Hyvä toiminto esim. idlaajille tai muuten vaan F5:sta säästäville. HUOM! Toiminto on vielä testikäytössä, ilmoitahan ongelmista! -- Lars |
Jönkkisuoja on testattu ykkösroomissa, ja se toimii.
Nyt se on laitettu myös muihin huoneisiin. Jos viesti-ikkuna lakkaa päivittymästä, eli jos tcp/ip-yhteys palvelimelle jostain syystä katkeaa, jönkkisuoja ottaa uuden yhteyden n. 30 sekunnin sisällä yhteyden katkeamisesta. -- Lars |
Ihan kiva.
Vielä kun sais norjasuojan niin hyvä ois :) W Köököö. |
Vedetäänpäs vähän takaisinpäin
jönkkisuoja ei näemmä ole 100%-varma. muutamissa tapauksissa olen sen nähnyt toimivan, ja muutamissa se ei ole toiminut. eli se korkeintaan vähentää viesti-ikkuna-jönkkejä. -- Lars |
HEINO homma.
petris ehtikin jo ihmettelemään ja konffaamaan selaimensa asetuksia, kun ikkuna vilkutteli harvakseltaan ;) Idaaljille (piteenkerääjille - pankittajille) tää oli aivan loistohomma! Kiitos Larssille, joka aina jaksaa kehittää... ************************* There's nothing like sex. ************************* |
|
mun mielestä tän jönkkishieldinkin pitäis olla maksullinen, virtua shoppiin vaan kaupan
-^-^-^--^-^-^-^-^-^-^-^-^- <bono length="190" weight="100"> **<email> -bono-@city.fi </email> </bono> |
|
joillakin selaimilla jönkkisuoja kuulemma alkaa lataileen uutta sivua vaikka viesti-ikkuna ei olisikaan lopettanut lataamistaan. informoikaa minua!
-- Lars |
| Sivu luotu: 09:01 (GMT +2). |