![]() |
Iskunvaimentimen tappikiinnitys
Minkä kokoinen reikä pitää olla että asennus onnistuu? Muistelen että tapin pusla menee reiän läpi, mutta tähän hätään en löytänyt kuvaa, eikä ole sopivaa iskaria käsillä.
Todennäköisesti iskarien asennus ei onnistu jousien sisään, mutta siltä varalta että ohjausakseliin tulee muutos joskus, poraan jousilautaseen reiän tappikiinnitystä varten. Heikki H. FJDC Montenegros #21 |
Kai noita on useampaa kokoa, mutta Lantikan/Rangen iskareissa levyyn tulee 19 mm reikä väliprikkoja varten.
T, Antti |
Tän linkin takana on Ranchon iskareiden tappien koot:
http://www.gorancho.com/flash/docs/2...shock_spec.pdf <pre id=code> CODE A Threads S12 1 - 3/16 M10 S15 2 - 5/8 10MM S33 2 3/8 - 24 S34 2 - 1/4 3/8 - 24 S42 2 - 3/8 3/8 - 16 S51 2 - 5/8 1/2 - 13 S52 2 - 5/8 1/2 - 20 S62 2 - 1/2 5/8 - 18 </pre id=code> http://www.kotikone.fi/toveriniva/images/temp/sign.JPG |
Eikös kysymys ollut siihen levyyn tulevasta reiästä. Tapin kierteen halkaisija on jopa tappia ohuempi je sen väliprikan olakkeen pitää vielä mahtua reikään.
T, Antti |
Lainaus:
Heikki H. FJDC Montenegros #21 |
Ja lisää kyssäriä... Eilen hahmottelin jousilautasen paikkaa, ja johtuen panhardin korvakkeesta jousen joutuu laittamaan niin että jousen keskiö on akseliputken takareunan kohdalla. Siitä seuraa että oletettu iskarin kiinnike sattuu juurikin jakarin kohdalle. Ongelma ratkeaa kun nostaa jousilautasta ylöspäin, mutta kuinka paljon? Paljonko tappikiinnitys vaatii tilaa alapuolelle?
Heikki H. FJDC Montenegros #21 |
Sivu luotu: 10:10 (GMT +2). |