![]() |
RJ:n nopee 4wd temppuilee
oisko tojota miehillä kokemuksia kun ei nopea neliveto pelaa? auto oli se RJ ja H4 on sähkökatkaisijalla.. eli kannattaako lähestyä sähköjä vai laatikkoa??
|
Aloita napista ja etene piuhaa pitkin laatikolle :)
Broncosaurus |
Onko napalukot kiinni :)
toimiiko 4L? vois kuvitella että jos 4H on ainoo pimee niin katkasija paskana! |
|
vika löyty! katkasijassa kosketus häiriö...
|
Vaikka vika löytyikin jo, niin vastaisuuden varalle tai vikojen metsästäjille yleensä voitaisiin tietysti kertoa tiedoksi seuraavaa.
Läjän ja räjän jakolaatikoissa ei taida paljon eroja olla joten kokemukseni perusteella nelikon ohjaus toimii näin. Nelikko kytketään aina jakolaatikon kyljessä olevalla alipainekalvolla oli sitten kyseessä 4H tai 4L. Ero noissa onkin ohjauksessa, eli nopealla puolella ohjaus tulee nelikkonapilta ja hitaammalla puolella ohjaus tulee jakolaatikon anturilta. Ohjaushan tietenkin menee magneettiventtiileille joilla alipaine kalvolle ohjataan. Mittaristossa oleva nelikon merkkivalo taas saa ohjauksensa jakolaatikolta toiselta anturilta. Jakolaatikon vaihdekepillä vaihdetaan siis vain välityssuhdetta. Eli pienellä kytkentämuutoksella nelikon saisi molemmilla alueilla napin taakse, mutta mitäpä hyötyä olisi hitaasta takavedosta. |
Lainaus:
-1986 HJ-61- -1986 HJ-60- SLCK#113 Pohojanmaan Offroad Ry |
Lainaus:
Ja ei siihen mitään kytkentöjä tarvi ottaa vaan anturilta piuhan irti niin ei toimi kuin napista. ######################### Tää on ihan helpporeitti.http://static.petrisimolin.com/galle...jo%20kaara.GIF ######################### |
Lainaus:
|
Sivu luotu: 09:42 (GMT +2). |