![]() |
Rangen kampiakseli
Onko rangen kampura, flat-plane vai cross-plane. Tuli vaan tuommoinen kysymys mieleen...
-P- OFFROAD Kainuu ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ "Hullut eivät epäile mielenterveyttään" -Minä- Pienet koirat räksyttävät, isojen ei tarvitse. -Minä- ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ |
Lainaus:
Roverin TVR johdannaisessa lienee käytetty sitten tuota 180 asteen kampiakselia. -TimoV "The original anti-theft devices -- Lucas Electric products." RR 3.9EFI Vogue, 1990 Edited by - TimoV on 22/02/2007 17:31:45 |
Tuli vaan mieleen, kun tuo cross-plane vaatii kai rapsakamman tasapainoakselin, kun siinä on päittäisvärähtelyjä flat-planea enemmän. Ja samaten sen huippukierrosominaisuudet kai on huonommat???
Eikös kaikki jenkkikoneet oo tuota cross-plane-tyyppiä? Käyntiäänet on aika erilaisia... -P- Lainaus:
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ "Hullut eivät epäile mielenterveyttään" -Minä- Pienet koirat räksyttävät, isojen ei tarvitse. -Minä- ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ |
Lainaus:
Timo.. Isojen poikien leluja. mitä muuta mies vielä tarvitsee? http://img176.imageshack.us/my.php?image=lelu6ul2.jpg |
Eikäkö minä tykkään just siitä kuiskaavasta äänestä, mikään ei sais kieliä ulos, että koneesta löytyy ruutia(jos löytyy)
-P- OFFROAD Kainuu ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ "Hullut eivät epäile mielenterveyttään" -Minä- Pienet koirat räksyttävät, isojen ei tarvitse. -Minä- ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ |
Sivu luotu: 06:04 (GMT +2). |