![]() |
Gazin termari?
Osaaks kukaan sanoa käykö jonkun normi auton termostaatti tohon 66:sen kasiin?
Se alkuperäinen jouseton himmeli mikä siellä oli , niin en tajua miten se toimii? Tai on toiminu? Tarkka aste luku on -78-91 c , eli mikähän sinne on hyvä jos tavallisen laittaa? Näillä pikku pakkasilla sais kone käydä kyllä lämpösenä,ja sisällekkin tulla lämmintä! |
|
Mulle kelpais sellanen korjaus kirja kanssa!
gaztoimii sivuilta löyty kuva,eli se mun termari on vaan revennu tinauksistaan.Mutta meen varmaan aamusta hakee kaupasta jonkun ja kokeilen et toimiiko. Hirvee hinku päästä huomenna ajamaan yhtä uutta paikkaa jonne sain tänään luvan mennä :) |
Ei löytyny varaosa liikkeestä vaikka availi kaikki hyllyssä olevat paketit,samoin traktori tai kuorma-auto pajasta. Otin sitten toisesta gazista , siellä olikin länsimainen mutta minkäköhän?
Nyt nousee koneen lämmöt yli 80 asteen sälöikki kiinni ollessa. Sisätilan kennolle virtaa kuuma vesi mutta kuumaa ei puhalla sisällä? Onko niin tukkoinen kenno? |
kato onko kaikki läpät miten pitää.onko kennon hana auki kunnolla.mulla on alkuperäinen gazin termari hyllyssäjosta saa mitat.stadin herttoniemessä on tukku josta voi löytyä mitoilla.
|
Sivu luotu: 07:01 (GMT +2). |