![]() |
LJ:n lukot?
Mulla on toyota LJ70 ja ajattelin viisaammilta kysäistä, että millaset lukot kannattaa laittaa tasauspyörästöihin eteen ja taakse? tarkotus olis ajaa sekä maastossa, että tieliikenteessä.
|
ARB:n Air Lockerit. Jos tuntuu kalliilta voi taakse laittaa Aussie Lockerin.
-Maastoautossa on jäykkä etuakseli- |
millä periaatteella toi aussie locker toimii? ja passaako se kitkalukolliseen perään?
|
Aussie on automaattinen 100% lukko, menee kiinni kun kardaanilta tulee suurempi vääntömomentti kuin vetoakselilta. Ja ei sovi kitkalukkoperään, itse olen muutamia Hi-Luxeihin laittanut siten että kitkalukollinen murikka eteen ja edestä avoin lukon kanssa taakse. LJ:ssä tämä ei onnistu joten pitää hankkia avoin perä mihin sitten lukko.
-Maastoautossa on jäykkä etuakseli- |
Lainaus:
|
Tossa vielä kuva kaupan päälle:
http://static.petrisimolin.com/galle...A45-aussie.jpg -Maastoautossa on jäykkä etuakseli- |
Lainaus:
|
kannattaako eteen laittaa automaattilukkoa? tuleeko ongelmia kääntymisen kanssa?
|
Lainaus:
-Maastoautossa on jäykkä etuakseli- |
Tuolla oli keskustelua ja linkkeja noista lukoista.
http://www.petrisimolin.com/ThePalst...TOPIC_ID=34611 -pate- http://offroad.eimihikaa.com |
Mahtaskos tämmönen olla ratkasu, kun näyttäs tuo planeettamuhkula vaihtuvan kokonaan. Jäis vaan lautaspyörä ja laakerit vanhasta.
Ite miettiny Turoon tätä, just sen takia, että sais kitkan tilalle. http://www.offroadtarvike.fi/lukkoperat.html SLCK # 229 - MMC - - Roverilla taivaaseen - Toyotalla mihin vaan - |
taidan sijoittaa sen verran euroja, et ostan ne ARB:lukot...saapahan päälle ja pois sillon ku haluaa..kalliithan ne kyllä on...
|
Ei ne loppupeleissä ole edes kalliit jos miettii että tulee uudenveroinen perämurikka tasauspyörästöineen mukana. Eipä ole väljää perässä kuten yleensä puoli miljoonaa ajetuissa perissä tuppaa olemaan.
-Maastoautossa on jäykkä etuakseli- |
Sivu luotu: 08:47 (GMT +2). |