![]() |
O: HJ60:sen laturi tahi 18 poorinen ap-pumppu TULI
Tarviis saada toimiva(joko uusi/käytetty tai kunnostettu) laturi, tai sitten toimiva 18 poorinen alipainepumppu
Kelpaa sekin jos joku tietää mistä saa, tähän mennessä paras "tarjous" on koko paketti Noppa-Autolta 290 ekee, jos sais vaikka puolet tosta pois ois ihan jees 040 - 5927 556 hinta/laatu kohtas, ainakin ens näkemältä, pääsee varmaan huomenna pajottaa, kun yläkerran isäntä luppaili Pohjolan liikenteen talliin 10 astetta lämpimämpää yks kaenuun karhu(koplasta) kiittää ja kumartaa, PS ja Asikkala ollos hyvät Edited by - olL on 01/02/2007 13:37:56 |
et kait sä tota pumppua tarttenut?
www.Offroadkainuu.com www.hanakkatalo.fi Lisäsimme verkkokauppaamme paljon uusia tuotteita, Tutustu. |
juu siis kyllä, elikkäs laturi ilman pumppua Noppaautosta 150 ekee ja siihen sitten tarvin sen 18-pooriselle akselille olevan pumpun, vanha sydeemi 10 poorisella aksulalla
|
Tuota, onko hajua missä vaiheessa pumppu vaihtuu 18-pooriseksi?
Pitäs löytyä pari HJ:n pumppua mutta poorituksista en muista enkä nyt pääse kattomaan. ____________________________________ - eskimo OffRoad Kainuu, SLCK #110 |
oisko apua, "vanha", 10 poorisella oleva pumppu rohviilissa, ns. pitkä malli, elikkäs ilmeisesti sitten se 18 poorisella "uudempi" on lyhyempi malli, tää mikä kyseessä on vm 83:sta (on ehkä alkuperäistä vastaava tai ehkä ei)
hätä mahdollisesti "ohi", uusvanha koko roska tulossa? Lahdesta, vahvistus vielä puuttuu, ja vanhoilla "romuilla" on sitten hintana 100 ekee, paitti ei taida olla myynnissä, vai mitä komk? no hard viilinks...??? sisäpiirin juttu by ORK vanhan pumpun pesän "paksuus" noin 25 milliä (jos tarkkana niin ehkä tasan tuuma, 25,4 mm), siis pelkän pesän, kannen pinnasta pintaan n. 53 mm ps. yritin ettiä noita kuvan liittämistä suoraan topikkiin mutta koska oon peelo niin ollaan sitten vaan, ja tälleen saan suoraan vastauksen ohjeista ilman hakua, näppärää eiks jee |
Lainaus:
Laturit on kortilla = kalliita ____________________________________ - eskimo OffRoad Kainuu, SLCK #110 |
komk:lle kommenttina ja samalla upitusta
ne "vanhat romut" on niitä mitä mulla jäi entisestä, ja ehkä myynnissä tai ehkä ei, hinta toi tai tää, voi olla että tarviin vielä 8,5 vuoden aikana, mikä on ton käyttisprojektin arvioitu elinaika mulla, katotaan mikä hyytyy ekana, HoJo, PS vai mä? tilanneraporttia ehkä pajotuksen jälkeen, vika oli ilmeisesti ankkurissa |
Sivu luotu: 03:10 (GMT +2). |