![]() |
M : TSL 33/12,5-15" 4KPL
käytetyt kohtalaiset 4kpl 33/12,5-15 super swamper tsl renkaat kyljet ehjät
ajonjälkiä on n.12mm pintaa 450E / tarjous renkaat Tampereella ! Turkuun saadaan ilmainenkyyti näille =) MIKA 0407049040 Note! This message was posted anonymously! |
Onko paikkailtu? Jos ei niin tarjoan 300€.
|
jos ei o paikkailtu niin 320€ onko pinta muuten keskeltä mitattuna?onko tasaisesti kuluneet?
______________________ Montenegro #38 |
ei ole todellakaan korjailtu voin laittaa teille s postiin kuvia kaverin puolesta
jos saatte kuvan tänne näkyyn laittakaa vaan MUTTA HINTAA LISÄÄ =) TEEMU NYYBI Note! This message was posted anonymously! |
|
kuvia! make_85(ät)netti.fi
______________________ Montenegro #38 |
Kuvia nikkari.fi(at)netti.fi
|
kuvat laitettu
ens viikolla san taasen laitettua seuraaville =) TEEMU Note! This message was posted anonymously! |
340€
|
Voisin kans kattella kuvia
hj60(at)offipalsta.com ______________________ Minä mistään mitään tiedä. Miesten lelut on kookkaita. |
kuvat hj60:lle laiteltu
paras tarjous ymmärtääkseni tällä hetkellä 350e teemu Note! This message was posted anonymously! |
onko nää ne joan vanhat renkaat?
Note! This message was posted anonymously! |
355 ekua tarjotaan.
______________________ Minä mistään mitään tiedä. Miesten lelut on kookkaita. |
360€
|
365€
-nälkä lähtee syömällä ja akka juomalla |
Suunnitelmat muuttuneet, perun tarjoukseni.
Edited by - Arska on 20/01/2007 19:25:08 |
|
viime tilaisuuksia huutaa !!!
kohta alkaa kaupan lukkoon lyönti ! Note! This message was posted anonymously! |
370 €
Eikös kukaan voi upata kuvia tänne kun niitä mailiin on jaettu?????
- - - - - - - - - - - - - #perillepääsy ei ole itsetarkoitus vaan matkanteko# SLCK Member #51 kayttaja"at"offipalsta.com cruiser60"at"luukku.com www.slck.net http://www.petrisimolin.net/gallery/...yttaja-sig.png |
näyttää tällä hetkellä että menevät hj - 60 alle renkaat? kun ARSKA on jo vetäytynyt hommasta . . . . .! lisätarjouksia ? Note! This message was posted anonymously! |
|
380€
|
385€
390€
|
Sivu luotu: 13:25 (GMT +2). |