![]() |
Blazerin jakolaatikko rallattaa...
Kyseessä Blazeri, -83, ilmeisesti jakis siis 208(?) kun orkkis on. Ja ketju tosiaan ilmoittaa itsestään ajossa, myöskin takaveto päällä ajettaessa napalukot kiinni(eikös se silloinkin pyöri etukardaanin mukana?), kauhia rallatus vaan käy...Eli vaihtoehdot:
Onko se ketju vaan finaalissa, vai joku laakeri vai molemmat? Pystyykö itte vaihtamaan kettangin ja millainen ohjelmanumero se olis(eli laatikko syliin, paljonkin osiks vai pystyykö tekemään remppaa jakis paikoillaan?) Auton pitäs kuitenkin toimia käyttiksenä joka päivä, että se hieman rajoittaa tuota remppa-aikaa...Ja taidot ja työkalut on luokkaa kotitarvemekaanikko, eli ei oikein ole hydrauliprässejä ym. vimpaimia, mutta jos se ei kauheen kaksinen homma ole laakeroida kokonaan niin eiköhän tuolta kylältä prässiä (ja osaavampia seppiä) löydy... Vai olisiko viisainta ostaa toinen jakis, rempata se jossain ja heittää suoraan alle? Tai käykö sinne heittämällä 205 tai jonkun muun kuin gm:n 208:t? Myöskään en ui rahassa, että mielellään tietysti halvalla pitäs rukki korjata... Mitä muuta tulisi tietää / ottaa huomioon? Ja löytyisköhän joltakin linkkiä 208:n räjäytyskuviin, niin voisi suunnitella projektia... Hyviä vihjeitä otetaan kiitollisena vastaan! -bang- -Elämä on ihmisen raskainta aikaa- |
Kotitarvekaluilla pystyy vaihtamaan, erikoisin työkalu taitaa olla lukkorengaspihdit!!
Ja ketjua ja ohjeita saa multa: http://www.jamant.fi/product_info.php?products_id=512 FJDC #1 !!! Jeep Wagoneer Limited w/360V8 + TH-400 + Quadra-Trac !!!! Jeep Comanche p/u w/4.0 + Aisin Warner 4 + New Process 231 !!!! Nettikauppa: www.jamant.fi |
Sivu luotu: 00:18 (GMT +2). |