Offipalsta.COM

Offipalsta.COM (https://forums.offipalsta.com/index.php)
-   O/M/V Muut (https://forums.offipalsta.com/forumdisplay.php?f=153)
-   -   M : Tarra "Citymaasturit tarvitsevat esikuvia" (https://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=28303)

Heguli 01.01.2007 16:25

M : Tarra "Citymaasturit tarvitsevat esikuvia"

Myytävänä on siis kuvan mukaisia tarroja. Pohja valkoinen ja teksti sekä kehys vihreitä. Tarroja on kahta kokoa: koko A 68 * 312 mm, B 136 * 624 mm.

http://static.petrisimolin.com/galle...uli-Tarra1.jpg

Ison tarran hinta on 4 ja pienen 3 euroa. Lähettelen tarroja postin kautta Suomen rajojen sisäpuolelle, postikulut maksaa tilaaja. Jos joku on kiinnostunut niin laittakaa viestiä privana tai sähköpostilla heikki.jyrama@luukku.com. Tarrat majailevat Suomusjärvellä, hakeakin saa....

Liikkuva jääkaappi rules....

Heguli 02.01.2007 13:08

Ensimmäiset tarrat ovat lähteneet maailmalle ja samalla postimaksuihin tuli selvyys. Pienempi tarra menee maxi-kirjeenä, postimaksu 4 e/lähetys. Isompi on pakko laittaa pakettina, postimaksu 8 e/lähetys.

Eli aika isoja valitettavasti nuo postikulut. Kannattaa koittaa kerätä kimppatilausta, niin päästään kaikki helpommalla/halvemmalla.

EDIT : täsmennetty postimaksuja

Edited by - Heguli on 04/01/2007 20:37:02

Heguli 04.01.2007 20:33

Posti kohtelee lähetyksiä aika kovakouraisesti, eli mikäli tarrat eivät ole kestäneet kuljetusta, niin ilmoitelkaa --> laitan uudet tarrat tulemaan veloituksetta.

Kumpaakin kokoa olisi vielä tarjolla. Ajattelin lopettaa lähettelyn noin viikon kuluttua, menee aika paljon aikaa paketoimiseen ja postissa asioimiseen.

Eli nyt ISOJA tilauksia liikkeelle !!

Liikkuva jääkaappi rules....

junnu78 06.01.2007 01:04

mites muut pääkaupunki seudun ns. todelliset maasturi harrastajat, otatteko tarroja? itse voisin ottaa yhde ison. eli kimppa tilaus vetämään jos on kiinnostusta... tämä paketti voidaan( minä voin) toimittaa loput tarrat erikasi oy tai offivaruste, josta saa tarrat ensin maksettua hegulille suoraan tarrat. eli ensin rahat ja sit tarrat. en itse rupea keräämään rahaa...
ketä kiinnostaa? käsi ylös... matka kustannukset halpenee, mitä enemmän tilaajia...

*team crasshopper*
-LISÄÄ MUTAA!!!-

Late 06.01.2007 09:49

Lainaus:

quote:
mites muut pääkaupunki seudun ns. todelliset maasturi harrastajat, otatteko tarroja? itse voisin ottaa yhde ison. eli kimppa tilaus vetämään jos on kiinnostusta... tämä paketti voidaan( minä voin) toimittaa loput tarrat erikasi oy tai offivaruste, josta saa tarrat ensin maksettua hegulille suoraan tarrat. eli ensin rahat ja sit tarrat. en itse rupea keräämään rahaa...
ketä kiinnostaa? käsi ylös... matka kustannukset halpenee, mitä enemmän tilaajia...

*team crasshopper*
-LISÄÄ MUTAA!!!-
Mulle yksi ISO!
(kunhan sen saa hakea vaikka offivarusteesta, erikasiin en enää jalallani astu)

Heguli 06.01.2007 10:02

Lainaus:

quote:
mites muut pääkaupunki seudun ns. todelliset maasturi harrastajat, otatteko tarroja?
Tulen ensi viikonlopuksi Espooseen ja voin tuoda tarroja mukanani. Joku voi hakea tarrapaketin Kukkumäestä tai voin toimittaa sen jonnekin lähialueelle.

Edit : Tai sitten voin laittaa yhteistilauksen pakettina offivarusteeseen, josta jokainen voi hakea omansa pois.

Edited by - Heguli on 06/01/2007 14:20:02

Heguli 08.01.2007 20:36

Tulisko tähän etelän miesten (ja tietysti naisten) toimitukseen muita mukaan ?

Tumpula Racing Team

uaz 09.01.2007 06:39

Kyllä mä voisin yhden ison ja pienen ostaa, meinaan jos Offivarusteesta saa hakea.

------------------------
Nelikot:
Volvo C 303
Suzuki SJ410
Kubota B7100

sibbis 09.01.2007 17:29

Jos tuonne Kukkumäkeen oot menossa niin voisin melkein tulla jo hakemaan, tässä Kilossa majailen. Kiinnostais pari pientä.

-----------------------------------------------------
UAZ 5D STW 315126-01-4X4/2380

Heguli 10.01.2007 10:17

Tarrojen haku onnistuu Offivarusteesta. Nyt listalla ovat junnu78, bj-40 ja uaz. Paketti lähtee perjantai kohti Offivarustetta, eli siihen mennessä tilauksia, kiitos !

Tumpula Racing Team

Heguli 11.01.2007 20:05

Tämän päivän aikana voipi laittaa vielä tilauksia, jos jotakuta kiinnostaa

Tumpula Racing Team

JES 11.01.2007 20:39

Laitoin privaa. Kaks pientä tarraa, haen offivarusteesta.

SLCK #364 HJ-61 1989

Sivu luotu: 08:05 (GMT +2).