![]() |
Onko kokemusta jääspraysta?
Joo,on kaksi pakosarjan pulttia sillain kiinni, ettei lähde auki. ostin hetken mielijohteesta äsken wurthin rost off icea. Sen pitäis jäädyttää -40 asteeseen ja sitämyötä pitäis jumit ja pultit aueta. onko kellään käyttökokemuksia? Kannattaako ekaksi lämmittää pulttia ja sit vetää jäähän? Vai huoneenlämmöstä vain jäähän ja sit kokeileen? On noi pultit just blazerin runkopalkin kohdalla, ettei sinne saa mahtumaan kunnon hylsyä.
Suomalainen sotilas ei peräänny! Kääntyy vain 180 astetta ja jatkaa etenemistään! |
jos haluat jäädyttää ni vie auto pihalle ei se sillä sprayllä jäädy. kokeiltiin yhteen 8mm pulttiin koko purkki kyseistä wurthin ainetta ja saatin pultin lämpö tilaks +3 astetta. terv sos
Note! This message was posted anonymously! |
Alumiinissa tuo RostOff Ice toimii ainakin hyvin
LADA Niva 1989 Mitsubishi Pajero 1991 Toyota HJ60 1983 |
mun mielestä toimii ihan yhtä hyvin\huonosti kun ihan normi rost of.
|
Kyseisen aineen avustuksella jarruputkia availleena voisin sanoa ettei mitään virkaa koko eekkumilla. Sitten kun vielä lämmitin sen liittimen ja suihkauti tuota pirullista keksintöä siihen, niin humps koko napa tulessa!!! Lopulta parempi oli kuumentaa ja sitte lunta niin aukes heti.
Perseessä on paska meininki Off-Road Kainuu Ry |
Spraytuotteet ja korkeat lämpötilat tunnetusti järkevä yhdistelmä.
Venäläinen perseensuristin: ei surise, eikä mee perseeseen. |
pyörän koneita kootessa ehdoton aine jos on kiire eikä emäntä anna lupaa pistää pakastimeen
myös lohkolämppärin laitos hyvä apu |
muutama laakeri silloin oman korjaamon aikaa oli noita jää sraylla irrotettavia. hyvää ainetta.
American parts, Russian parts, all made in Taiwan -offipalsta.com sinne ne miehet menneet on- |
nestekaasu ajaa samaa asiaa,mutta aika paljon tehokkaammin.
|
Sivu luotu: 05:58 (GMT +2). |