![]() |
rokkiwankkuri vm -87
eli 87 patrolli teki temput... ajelin loppukesän vajaalla hehkujärjestelmällä ja nyt kun pakkaset alko jouduin tilaamaan mailman luotettavimmat hekut motonetistä ja ensimmäisellä hehkutuksella kuulu 3 pamahdusta niinku liekkihehku olis syttyny ja jälkihekuilla 2 pamahdusta... hetken mietittyä starttasin ja käytin hetken... sitten uus hehkutus ja valoshow alkoi pellin alla...no tarttasin kumminki ja hetken käytin... sitten pelli auki ja 1 sylinterin hehku poikki ulkopuolelta johdon kiristysruuvin kohdasta... ja hetken tuumailua ja sitte hehkut irti ja akkulaturilla virtaa hehkuihin ja yksikään 5 hehkusta ei lämpene...eli kysymys kuuluu...mikä oli pamaus ja miksi 1 hehku poikki?
Note! This message was posted anonymously! |
Panit (vahingossa) 12 volttiset hehkut.
|
Oikosulku? Ei kait siellä muu voi poksahdella. Vääränlaiset hehkut?
|
riittääkö akkulaturissa ylipään potku hehkuille?
Land Rover Series 2A, 1965. SWB station wagon. FC paloautoprojekti |
motonet tarjoaa monesti 12v hehkuja jotka ei sovellu sinne. varaosaliikkeestä nimellä helkkarin hitaat 23v, niin tulee oikeat.
Offroad Kainuu MÖHKÖ Patrol Boar Project BY: OPA |
väärät hehkut...
American parts, Russian parts, all made in Taiwan -offipalsta.com sinne ne miehet menneet on- |
alkuperäiset oli pn-131 24v ja tilaamani oli pn-131 24v joten sekin vaihtoehto punnittiin
Note! This message was posted anonymously! |
Tai sitten olet kiristysvaiheessa rikkonut eristeet siitä. Been there, done that..
|
joka heku 1 lukuunottamatta oli muuten kunnossa mutta ei lämmpeä...
Note! This message was posted anonymously! |
Ja moottorin tyyppinä luki varmaan myöskin
jotain ihan muuta kuin sd33? Toi sama moka se vaan kummittelee melkeen kaikissa varaosakirjoissa vuodesta toiseen... Note! This message was posted anonymously! |
ne hehkutko ei ole samat vaikka numero on sama???
Note! This message was posted anonymously! |
Sivu luotu: 13:28 (GMT +2). |