![]() |
Kannattaako sijottaa rahat Jeep Wrangleriin
Harkitsen käytetyn Jeep Wranglerin ostoa. Mahdollisuudet riittävät alle 10 000eur autoon. Nopealla vilkaisulla netissä sillä saisi vm. 91 - 92 hujakoilla olevan mallin.
Mitä kannattaa ottaa huomioon kyseisessä automallissa? Onko kuinka lämmin talvella? (rätti/kovalla katolla) eli tarkeneeko? t: tuleva omistajako Note! This message was posted anonymously! |
Lainaus:
T, Antti |
nm."jappe" tällä palstalla on hyvin pitkälle perehtynyt
Wranglerin saloihin eli häneltä kysymään tulee varmaan vastaukset kun "apteekinhyllyltä" |
sijoitusmielessä ei tarkoita sitä että saisin joskus rahojani autosta takaisin, taloudellisesta voitosta puhumattakaan. Lähinnä kiinnostaa tietää antaako auto hupia ja iloa.
Note! This message was posted anonymously! |
Lainaus:
Ja joskus vastaavasti murheita ja ylimääräustä rahanmenoa. T, Antti |
Lainaus:
Edited by - kenni on 28/09/2006 16:44:14 |
Ehdottomasti kannattaa, muuten rahat menee turhuuksiin. Suosittelisin TJ mallia. On kierrejouset edessä ja takana. Joustot paljon paremmat kuin lehtijousi mallissa. 1997 malli oli eka kierrejousilla.
Tässä mun Jeeppi juuri saksasta saapuneena tähän asti kuljetuksineen 10.000€ Jeep Wrangler 1997 Sahara 4.0l 78.000km ja erittäin siisti. http://www.petrisimolin.net/gallery/...ppe-jeeppi.JPG Tässä tilanne viikko sitten. On jo muuttunut kuvan jälkeen. http://www.petrisimolin.net/gallery/...appe-noja1.JPG Just do it! |
http://static.petrisimolin.com/galle...p%20polkky.jpg
on se hauskavehje ainakin mun mielestä. itellä on molemmat katot ja varmaan kannattaa simmosta koittaa etsiä et ne olis mukana jos meinaat ympäri vuoden ajella voi olla talvella aika veto sisällä rättikatolla vaikka lämpöä kyl puhaltaa niin et jalat hikoo. ainakin toi 4.0L en tiedä onko eroa 2.5Litraseen jostain olen joskus lukenu et olis huonompi lämpee.eikä ne katot ihan halpojakaan ole. kanattaa käydä jossain koe ajamassa ei kai siitä kaikki tykkää ei se ainakaan hiljasin ole oli sit pehmee tai kovakatto ja varautua siihen mikä varmaan on sama joka maasturissa ens ostaa auton sit tarvii isommat renkaat sit korottavatjouset sit vinssin jne jne |
Lainaus:
Aiemmin rampilla kävi vakio TJ, jonka arvot olivat 1700 mm / nosto 580 mm / RTI 725. Muutama lehtijousipeli on yllättänyt rampilla positiivisesti, mm. toi YJ Wrangler, sekä Nissan Patrol, Toyota HJ60 ja GMC avolava (ilman lavaa). Parabolisilla lehtijousilla tulos yleensä paranee muutaman kymmenen senttiä. T, Antti |
Toi mun TJ saa rampilla RTI 1000. Tukivarsia ei ole pidennetty, ne on vain vaihdettu vahvempiin. Jouset on 4" korottavat. Edestä kallistuksenvakaaja pois.
Just do it! |
Sivu luotu: 14:59 (GMT +2). |