![]() |
Toyotan 9,5" murikoista
Pitääkö hj60sen etumurikan keskitapissa olla ympärillä se holkki kuten puolikevennetyn taka-akselin murikassa? Taka-akselissa vetarit hinkkaa tätä holkkia vasten ja ajattelin, että jos etumurikassa ei holkkia ole, pääsevätkö vetarit liukumaan liian sisään? Keskitappien osalta tämä oli tilanne purkamissani 60:n akseleissa mutta toisaalta luovuttaja-auton etuveto oli ollut temppuilevaa sorttia. Muistelin vain lukeneeni, että murikkojen pitäisi käydä ristiin ihan noin vain..
Entä käykö 61:n takalukkomurikka suoraan 60:n etuakselille (jos ei mahdollista lukon kytkentäholkin vaatiman tilan avarrusta pidetä esteenä). Tarkastelin 61:n takamurikkaa ja tasauspyörästön keskellä olevan keskitappimöykyn koko on leveyssuunnassa kyllä suurempi kuin avoimen tasauspyörästön pelkän keskitapin leveys jollaisena tosiaan ko. 60:n etumurikka oli kasattu. Vetarin pitkäboorisuus yms. kysymykset ovat tiedossa, eli nyt kiinnostaa vain tämä keskitapin leveysasia. ################################ -- Project *Bj-Greenpeace Hj43.1* going strong -- Edited by - Rojota on 10/09/2006 10:07:37 |
ei tartte olla holkkia,ja olen saanut lukko murikan kasattua 60:sen etu banjoon ilman mitään rälläköintiä,pinnapulteista osan joutuu ainoastaan vaihtamaan.
Note! This message was posted anonymously! |
Sivu luotu: 23:03 (GMT +2). |