![]() |
Mitkä vientialueen renkaat hyväksytään?
eli mitkä vientialueen renkaat katsastusmiehen on hyväksyttävä näistä:
Europe ei ole mainintaa 10.00R-15-6 renkaista Australia 10.00R-15-6 Except Europe,Australia and Middle East 10.00R-15-6 Middle East 10.00R-15-6 sain paperit missä 160 koriseen patrolliin on ollut saatavana 10.00R-15-6 eli onko koko sitten se 926mm(10.00R-15-6) t:nhoffroad Note! This message was posted anonymously! |
heti jakoon tuollainen paperi vaikka sillähän ei saa kun 33"
Offroad Kainuu MÖHKÖ Patrol Boar Project BY: OPA |
euroopan sarakkeessa ei ollut 10r-15 rengasta eikä 7.5-16 .joten ei vielä onnistu.mutta en luovuta ennen kuin 33x12.5x15 renkaisiin löytyy dokumentti 160 koriseen patrolliin!
mutta luulisin että kuukauden sisällä sellaisen saisin hommattua.. t:nhoffroad Note! This message was posted anonymously! |
Eiks USA kelpaa enää? Tuotahan voisi tulkita niin, että Euroopan, Australian ja Middle Eastin ulkopuolisilla alueilla 10.00R-15-6... ja USA:han toteuttaa tuon, eh?
Tapsa - Women and cats will do as they please, and men and dogs should relax and get used to the idea - |
160 koppasta ei oo koskaa jenkkeihin viety, yhden kappaleen oon nähnyt ja senkin oli jälkikäteen joku Saksasta sinne vienyt.
Kaikki on mahdollista, paitsi pyörö-ovesta hiihtäminen. WIRMA Montenegros#10 |
Eurooppa tai P-amerikkan sarakkeet kelpaavat vertailuun.
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx "Oikastaan tästä, kyllä tuonne puronvarteen pääsee" Mehän ei onkimaan kävelyllä mennä! |
Lainaus:
-74 Range, 215cid V8 #4x4@ircnet |
mä leimasin lust noilla papereilla patuun 33x10.50-15 mutikat
jakyseinen inssi joka katsastuksen suoritti ois kelpuuttanu sen 10.00-15 (lue 10pr15) vartailu renkaaks eli 12.50 pitäis myös onnistuu... laita ne paperit tänne näkyviin kun en ite osaa, saa sit kaikki jotka niitä tarvii ne helpommin täältä t:nyybi patukuski Note! This message was posted anonymously! |
Lainaus:
Note! This message was posted anonymously! |
Voi kuinka tästä asiasta jaksetaankin aina jauhaa, eipä sekoiteta GR - patrolin optiorenkaita verrokkirenkaiksi muihin.
Vaikka onhan noita konttoreita joilla leimaus onnistuu,(muihinkin) toki muuallakin kuin pohjoisessa. Note! This message was posted anonymously! |
Lainaus:
|
eläpä matti kiusaa kun kerro kuinka asiat nykyään ovat. ja käykö joku nuista verrokkina?
Offroad Kainuu MÖHKÖ Patrol Boar Project BY: OPA |
Joo, ei pidä tärkeällä asialla leikkiä. Olis vaan kiva jos ei julistettais kovin isoon ääneen tietoa, minkä on vaan jostain joskus kuullut.
Eurooppa ja P-Ameriikka käyvät. Except jotain plaaplaa ei tarkoita ilman lisäselvitystä että rengas olisi esim. P-Ameriikan markkinoille tarkoitettu. |
tuo 10.00-15 rengas löytyy myös muilta merkeiltä se on oikeasti 10pr15 eli ei sama kun 10.00-15 kaksi täysin eri kokoa akenpäätöksellä toi kelpaa
33x12.50-15 muutokseen.on totta että noista papereista löytyvä euroopanmarkkinoiden suurin rengas on toi 6.50-16 mutta mulla ne hyväksy noi muutkin koot t:nyybi patukuski Note! This message was posted anonymously! |
katsastus konttorilta sanottiin että koko 10.00R-15-6 on se 926mm. eli sitä ei lueta 10r15 renkaaksi.nyt vaan pitää vielä saada maahantuojan lappu leimalla varustettuna missä kerrotaan että renkaat on hyväksytty euroopan tai pohjois-ameriikan alueille.eli juuri niin kuin -matti- kertoi.
t:nhoffroad Note! This message was posted anonymously! |
onnea odotukselle olen odottanu sellasta lappua 3kk eikä ole vielä tullut
t:nyybi patukuski Note! This message was posted anonymously! |
itse olen kyllä saanut nopeasti (viikon sisällä) esim. todistuksen patrollin turbokoneen vaihdosta.
Note! This message was posted anonymously! |
Sivu luotu: 20:22 (GMT +2). |