![]() |
Kuvia Saarenmaalta
Ei sitä mitään nähtävyyksiä viiti kuvailla, tai no onhan nämäkin joillekin sellasia.
http://static.petrisimolin.com/galle...-ziledesta.jpg Paikallisen palolaitoksen pihassa makasi tollanen mörkö. Huomaa työkuntahytti ja vesi"kanuuna" katolla. http://static.petrisimolin.com/galle...zilsivusta.jpg Zil oli nähnyt parempiakin päiviä, viimeinen palveluspäivä oli ystävällisen esittelijänä toimineen Brännärin mukaan vuonna -79. Kaveri vähän ihmetteli, mitä alanmiehet -paitainen äijä pyörii paloaseman pihalla. Arveli palomieheksi, muttei pitänyt autoharrastajaakaan huonona asiana. http://static.petrisimolin.com/galle...inkonttori.jpg Vähän oli jo konttori päässyt pölyyntymään. Brännäri kertoi Zilissä olleen aivan liikaa remonttia. http://static.petrisimolin.com/galle...linsisutus.jpg No, olihan tuossa ainakin ergonomiaa ajateltu. Kuskin oikeassa kyynärspäässä saattoi tosin jokunen mustelma sinertää hälytyskeikan jäljiltä. http://static.petrisimolin.com/galle...az66edesta.jpg Gaz oli kaverin mukaan hyvä laite maastossa. OFFROAD! totesi alanmies, brännärin ihmetellessä moista sanaa. Pihalla oli yksi metsässä hajonnut rengaskin. Aikas nätisti oli hytti suojattu turvakehikolla. http://static.petrisimolin.com/galle...inen-gaz66.jpg Lavan päälirakenteet oli uutta, eli laite oli aktiivikäytössä. http://static.petrisimolin.com/galle...n-paloford.jpg Takapihalta löytyi tollanen herkku. Oli Suomesta joskus lahjoitettu. Siinäkin oli ollut liikaa remonttia, joten jäi pihalle "varastoon" http://static.petrisimolin.com/galle...n-fordF350.jpg http://static.petrisimolin.com/galle...rdkonttori.jpg Konttorin puolelta, oli muuton n. 30 tkm ajettu. www.alanmiehet.com #1 |
Ja vielä muutama.
http://static.petrisimolin.com/galle...rkkiedesta.jpg Fordin vieressä lojui tollanen kohtuu järeä Tsekkikuormuri. Ollut jonkun? armeijan käytössä, eikä koskaan päässy palolaitoksen väreihin. Merkki pääsi unohtumaan, mutta sama tehdas on tehnyt henkilöautojakin. Tässäkin oli liikaa remonttia aktiivikäyttöön. http://static.petrisimolin.com/galle...kkikuorkki.jpg http://static.petrisimolin.com/galle...unabjoikea.jpg Hotellin pihalta jokaisen cruiseristin unelma. Tai ainakin niiden, jotka halusi pienenä veturin kuljettajaksi. http://static.petrisimolin.com/galle...nen-junabj.jpg Siinäpä saa asiaintuntijat kinastella korimallista. http://static.petrisimolin.com/galle...nabjedesta.jpg ÅÅÅÅÅlannin kilvissä. Viimesen vaunun persiissä oli 25 km/h nopeusrajoitus ja tuntu siltä, että kuski paineli pikkualueella menemään. Auto oli ihan hienossa kunnossa, mutta tuo moduulirekkayhdistelmä nosti hymyn kasvoille. Siihen loppu onnistuneet autokuvat. Sitten olis piitsikuvia(Huom. EI ole paljasta pintaa kuolaajille), mutta ketäs sellaset kiinnostaa. www.alanmiehet.com #1 |
Lainaus:
Kaikki on mahdollista, paitsi pyörö-ovesta hiihtäminen. WIRMA Montenegros#10 |
Se vihreä auto on itä-saksalainen IFA.
Kaikki toimii kaasu pohjassa |
Lainaus:
Tatra se ei myöskään ole. www.alanmiehet.com #1 |
http://static.petrisimolin.com/galle...-200205-01.jpg
Huomaa ruoka kuppi auton alla... Tälläinen kuva löytyi omista arkistoista, mulla on joku ihme vimma noihin maasto kuorma-autoihin. Muistaakseni tuo IFA on Gazin "serkku". Jos ei sun kuvassa ole ifaa, niin se vois olla Barkas? Sekin on berliinin muurin takaa trabanttien ja warrejen maasta. Kaikki toimii kaasu pohjassa |
Sivu luotu: 23:33 (GMT +2). |