![]() |
Toyotan Lock-right 1620-LR
Tyhmä kysymys tässä mallissa käytetään ilmeisesti alkuperäisiä sivurattaita (side gear).
Kun paketissa ei ole kuin ne keskipalat, isot prikat ja jouset/tapit. Ja tämänhän pitäisi olla LSD-perään sopiva malli. |
Eikös siinä paketin päällä lue ettei käy kitkalliseen? Voisitko mitata kuinka pitkät on ne neljä pientä tappia, kun iteltä meni poikki ja pitäisi uudet saada tehtyä.
Elämässä pitää olla luksusta, Hiluksusta! |
KooPee sen mulle myi ja sano että pitäis olla just kitkalliseen perään.
Ne tapit on 15,5mm pitkät. Onko sulla juuri tuo 1620-LR. Ja ilmeisesti asennettuna avoimeen perään? Ja käyttihän tämä niitä alkuperäisiä sivurattaita? |
Olikos tuossa hiluksissa sama takaperä kuin LJ:ssä? Himottas vaan lukko itelläkin...
|
Eli korjataan tännekkin 1620-LR lukko on V6-mallin perään.
Eikä sovi suomi-diisseliin. |
Aha, eipä sitte mittää... :)
|
Itellä tosiaan on samalla numerolla oleva lukko, ja se on työnnetty ihan kitkalukollisen tasauspyörästön väliin. Kävi lähes heittämällä, ja paketissakin luki ettei se sinne käy. Ja peräkin on suomi dieselistä. Ja käyttää alkuperäiset sivurattaat.
Elämässä pitää olla luksusta, Hiluksusta! |
Noh kerkesin jo viemään lukon pois. Tulipahan sentäs vaihdossa 36/16.5/15 renkaat.
Note! This message was posted anonymously! |
Lainaus:
|
Sosialisoin ristitapin HDJ80:sen lukollisesta etuperästä, kun sattui sopivasti nurkista löytymään.
Elämässä pitää olla luksusta, Hiluksusta! |
Lainaus:
|
Sivu luotu: 23:12 (GMT +2). |