![]() |
Opel Fronteran autom. napalukko
Loppuu älli Opel Fronteran automaattinapalukon kanssa. Pyörän laakeri on rikki ja tarvii vaihtaa. Napalukkoa ei kuitenkaan ole saatu pois. Lukko on rakenteeltaan sellanen, että kun 6 päällimäistä pulttia avaa (normaalissa manuaalilukossa koko napalukko tipahtaa käteen) niin napalukosta irtoaa ainoastaan uloin osa, lue kansi. http://static.petrisimolin.com/galle...ku-Kuva007.jpg
Tuohon yritin liittää kuvan, jossa kansi on irti ja lukon sisukset näkyvät. Seuraava kuva esittää tilannetta, jossa työnnän sormillani hammastettua rengasta, joka liukuu näkyvissä olevalla booriakselilla. Hammastuksen vastahammastus löytyy aikaisemmin irrotetusta kannesta. Vastaan laittaa jousi, joka näkyy ekassa kuvassa irrotettuna. http://static.petrisimolin.com/galle...ku-Kuva013.jpg Seuraava kuva esittää koko komeutta. Pyörän navassa olevat kuusi suurehkoa pulttia (irrotettu) pitää ainoastaan jarrulevyä navassa kiinni. Itse napa on tässäkin kuvassa kiinni ja pyörii. Vetoakselin päässä eikä sen tienoilla ole minkäänlaisia pultinkantoja tai lukkorenkahia tms. näkyvissä. Kaikki muut kikkareet on yhteydessä vetoakseliin, paitti pyörän napa. http://static.petrisimolin.com/galle...ku-Kuva001.jpg Osaisko joku sanoa, miten tuon napalukkohärdellin saisi pois edestä, että pääsisi laakerin vaihtoon? Kiits. |
Auttasko tuo yhtään :
http://static.petrisimolin.com/galle...lockinghub.jpg Eli kyllä sieltä akselin päästä pitäs jotaki löytyä. Nii ja kuvahan on Isuzu Rodeon navasta, mutta sama pelipä se pitäs olla. |
Joo, kiitos. Yritetään kuvan kanssa.
|
Sivu luotu: 16:34 (GMT +2). |