![]() |
O HILUX hytit ja lavat VM 88
KELLÄÄN YLIMÄÄRÄISTÄ HILUXSIN KOPPAA TEKNIIKAA EI TARVITA, KOPPA JA SUHT EHJÄ LAVA MISTÄ TEKEMÄÄN PYSTYIS VIELÄ KELPO VEHKEEN ??
Edited by - jami63 on 26/03/2006 07:23:22 |
|
löytyiskös taka tuuppari hiluxsin kuoria....niistäkin sais väsättyä...
|
mulla ois lava sulle soita jos kiinnostaa ja on mulla ehkä myös ohjaamo
http://petrisimolin.com/ThePalsta/to...TOPIC_ID=24523 |
aikas kapisen näköinen tuo lava onko siinä kyljissä kuitua? millanen se koppa lyhyt vaiko pitkä?? heitähän kuvalla...jami_63@hotmail.com
|
se koppa ei taida kyllä olla ihan asiallinen mutta se lava on ihan ok
takaluukku on ruosteinen mutta alla ei ole ruostetta eikä kyljissä missään ole pakkelia se koppa on vm:83 siis lyhyt |
ilmeisesti liinan lyhyt tuohon mun prjoktiin....
|
morjesta jos kelpaa hytti ja lava nii soita kuvathan oot nähny ja kattoonki voi tul kun ei oo pitkä matka
ja löytyy varmaa sopiva yhteis hinta!!! t. psychobilly puh oli 045-1302376 |
enää en muista millasia olivat....paiskitkos kuvilla...onko kuin työläät saada suht ihmismäisiksi =)) tie liikenne käytöön....
|
Kajaanissa ois kanssa yks lava.
prohviilissa jotain huonoa kuvaa. Ei tiedolla, ei taidolla, vaan Woimalla. autoSCIFIteam "on tästä ennenkin menty... tekalla..." www.hanakkatalo.fi |
pcyko.....se oranssin värinen koppako?? tarvis olla se pidempi malli....onko se nyt se jatkettu hytti...=)) visiin....en mä muuta muista kuvistas....
|
jari onko lava kuinka pitkä? 186cm?? tosin on kyllä turkasen kaukanakin....=(((
|
vanhakoppasen täyspitkä. en oo mitannut
Ei tiedolla, ei taidolla, vaan Woimalla. autoSCIFIteam "on tästä ennenkin menty... tekalla..." www.hanakkatalo.fi |
Sivu luotu: 20:44 (GMT +2). |