![]() |
Mitä rangen kone kestää??
Mikähän olisi sellainen järkevä siivu minkä uskoltaisi työstää kansista
poies vai uskaltaako ollenkaan??Minkälaista puristus suhdetta vakio männät kestää???Imusarjaahan joutuu joka tapauksessa plaanaamaan,mutta onko tästä mitn järkeä/hyötyä????Onko porukalla kokemuksia rangen koneen pimppaamisesta??? |
Rangen V8 on tehty ja tuotu Suomeen ainakin seuraavilla puristussuhteilla:
8.13:1 8.25:1 8.50:1 9.35:1 Samaa konetta lisäksi Discossa, Roverin henkilöautoissa ja joissakin muissa kulkineiss, myös yllä olevista poikkeavilla puristussuhteilla, suurin tietääkseni 10.50:1. Kannet aina samat, puristussuhde-erot tehty erilaisilla männillä. Vasta uudemmissa koneissa (joissa myös komposiittikannentiiviste) puristussuhdetta säädetään kannen palotiloilla. Vastausta kysymykseen ei voi antaa tietämättä mikä on aihiona ja mihin puristussuhteeseen pyritään. Tuolta löytyy tietoa eri versioista: http://www.offroadpaja.fi/VIN/LR_VIN_V8.htm Aina ei voi uskoa koneen numeroakaan, kun männät on hyvin voitu edellisessä remontissa vaihtaa. T, Antti antti@offroadpaja.fi http://www.offroadpaja.fi/ |
Roverin P6B:n männillä 10:5:1, jos puhutaan 3.5 litrasesta koneesta.Kokeile V8org.uk foorumia.
Aina löytyy jostain eskimo selittämään nigerialaiselle miten lämmönkanssa pärjää. Pirates of Tuusulanmeri #2 |
Sivu luotu: 21:02 (GMT +2). |