![]() |
MYYTY: Hilux 4x4 -83
Tyylikäs "steppari" hilu kaupan. EI MÄTÄ ! ! ! ! ! nettiauto id:659253 TARJOUKSIA
0400585901 ja Valkeakoskella. FJ rules on/off road ;) |
|
Kiitokset nemille
FJ rules on/off road ;) |
Saas nähä millon otat yhteyttä... ;)
Perheellä nyt oikeasti akuutti ajoneuvovajaus päällä. "On siitä ennenkin menty...kops!!!...meinaan kävellen" |
Onko pitänyt ottaa yhteyttä?????
Vaihdossa voisin ottaa 33x12.5x15 renkaat pääosin maantieajoon.
kaverin vanha on ihan asiallisen näkönen peli luonnossa
|
Tossulla noita myytäviä ohrottipelejä sitten riittää.... ;)
|
Lainaus:
Ajeletko muuten koskaan tuolla HML tai Lahden suuntaan? kim "On siitä ennenkin menty...kops!!!...meinaan kävellen" |
Eikö ketään kiinosta hipo pikuppi :) ????
ku ees jotain tarjottas :( eikö hilulla saa ees terveisiä :)
Note! This message was posted anonymously! |
Nyybi olin mä....
Vaihakko Zukiin??
- - - - - - - - - - - - - #perillepääsy ei ole itsetarkoitus vaan matkanteko# Saunalahti rules SLCK Member #51 kayttaja@offipalsta.com cruiser60@luukku.com http://www.petrisimolin.net/gallery/...yttaja-sig.png |
Millaseen zukiin???
Tommonen olis mulla antaa vaihdossa. Nettiauto id:659139. Vahvistetut helmat ja tankkipanssari valmiina
Luki, että myyty??? Vaihdossa kelpuuttaisin 33x12.5x15 renkaat AT tai AP pinnalla.
No laitetaan nyt tänne ihan julkisestikin (jospa edistäisi kaupantekoa).
1200€? "On siitä ennenkin menty...kops!!!...meinaan kävellen" |
Se mun suki on myyty.....MULLE!!!!!! Tuli vaihdossa mulle hojottimeen kun sai hyvän kaupan.En ole vielä sukia laittanut nettiautoon enkä muualle sen enempää. Siksi laitoin sen id:n jotta näkisit millainen auto kyseessä. Jos kiinnostaa niin mun numero on 044-0700466 voit vaikka tekstarina ehdotella jotain kun en töissä pysty luuria korvalle nostamaan
Lainaus:
Eli Woimazuki 1,3pata - - - - - - - - - - - - - #perillepääsy ei ole itsetarkoitus vaan matkanteko# Saunalahti rules SLCK Member #51 kayttaja@offipalsta.com cruiser60@luukku.com http://www.petrisimolin.net/gallery/...yttaja-sig.png |
Voipi olla :)
Tarjottu 1800 ekee, silläkö lähtee????
tonni + pajeron lähes käyttämätön vaihdelaatikko (se vahvempi 80-luvun loppupuolelta). Laatikolla koeajomahdollisuus.
kim Note! This message was posted anonymously! |
Eipä ole pajeron laatikolle tarvetta,ei muuta olis???
Joko sää muka kotona oot? Menikö FJ hyvin? KAUHEE KIPINÄ ISKI TAAS SUSNAA RAKENTAA!!! (en aio sitä enää leimata joten mielikuvitus vaan on rajana)!
|
Ohrotti kärpäsen purema on niiiii kauheeta..... :)
Sivu luotu: 13:53 (GMT +2). |