![]() |
Teltan korvike
Jos vaikka lauantaina tärpää niin pitänee tilata tämmöinen Lantikan perään.
http://www.volker-lapp.de/pages/products.htm Vain maine kulkee edellä... |
Jumalaut toihan on hieno! Tollanen tarttee saada, eipä oo ainakaan perinteinen etanakotelo
Saampa oman beejiin... |
Kuinhan hyvin tuollainen vaunu tulee perässä? Toi ois aikas pähee jollain venäjän reissulla, mut eikös tuollaiset ole yleensä vähän hidasteena reissussa? Ellei tee siihen jotain hienompaa vetokoukkukytkentää. Nostaa sen esim. normaalia korkeammalle tai jotain?
-- Vakio suikka on POP http://www.stopstart.freeserve.co.uk/smilie/hug.gif -- Nerd-O |
Mun mielestä sen saa joko normaalilla kuulavetopäällä sekä lenkillä, joka käy nato-koukkuun. Onhan se varmasti hidaste jollain rymyreissulla. Olisi omiaan tollasella pitemmällä safarilla huonoja teitä myöten. Kulkee kuitenkin pahemmissa paikoissa kun normaali Soliferi...
Vain maine kulkee edellä... |
Lainaus:
G500 |
Lainaus:
Note! This message was posted anonymously! |
Homonyymit hiljaa ku offista keskustellaan. Keskittykää anaalinyymit vaan omiin peräleikkeihinne. G500 Edited by - Pauli on 14/11/2003 23:52:27 |
Mihin sitä kärriä tartee kun on tollanen.
http://www.petrisimolin.net/gallery/...umi-Matkag.jpg Et imekää siitä natovetokoukut. |
Pihalla olis pari peräkärryn raatoa, eli akselit, kilvet ja paperit löytyy, muu onkin haperoa.
Saako jarruttoman omamassa olla vaikka 700kg, kuormaa ei sitten kyllä laiteta yhtään. Saako vetoaisan nostaa korkeammalle, ettei se sitten käy kuin maasturin perään? Pitääkö peräkärry muutoskatsastaa jos siihen pistää 31"?) Millon peräkärrystä tulee asuntovaunu eli katsastukset sun muut? Jos ei muuta niin olisi ainakin hienon näköinen, kulkis varaosia ja rojua mukana ja kahvikoppikin olisi. Tai vaikka sauna! Range -74 - #4x4@ircnet |
joo tuo tumin negassa oleileva ei oikein kiinnosta, korkeus on kuin turun tuomiokirkolla ja kun pzj on aikas kaponen auto niin saattais käyvä kyljellen herkästi pötköttelemään, sellanen nostettavalla katto hässäkällä olis hieno ja tietty semmone et sen vois puottaa lavalta pois jos huvittaa.
Note! This message was posted anonymously! |
paulille sen verran et eikö se ole ihan sama kirjoittaako anonyymina vai jonain moterfuckin paulina kun vaan puhuu asiaa, taitaa pauli olla itte hiukka miehiin nenevä kun noin rivakat mielipiteet on. ja kai homotkin voi maastoautoilua harrastaa siinä ei liene seksuaalisuudesta ole kysymys.
en kyllä itte kuulu kyseiseen kategoriaan mut suvaitsevaisuus sallitaan. t:arbonautti Note! This message was posted anonymously! |
Ei tollasta mulla ole, vielä. Ja tuskin tulee koskaan olemaan. Kun ajatus oli tehdä firmalle pick-up.
http://www.petrisimolin.net/gallery/...i-Glavaneg.jpg Eikä matkailuautoa. Tässä tää matkailu versio oli muokattu sähkösesti tuollasen G-mersun päälle. |
katoppa kun hätäinen katto autoa cruiseriksi.
Note! This message was posted anonymously! |
Jos avolavalle pistää jonkun asuinlaatikon, onko se enää paku? Ainakin kiinteillä irrotettavilla katteilla oleva avolava ei täytä pakettiauton mittoja enää -> verot. Aken sivuilla juttua tuostakin..
Range -74 - #4x4@ircnet |
jeps..se on silloin erikois auto ja noin pakuverolla.
-Ei tätä sotaa näin voiteta.pojat..mennäänpäs tuon suon yli että heilahtaa! |
Asuin laatikko eli ruumisarkku, mut sillon autokin on ruumisauto.
|
Suoraa tekstiä uusimmasta caravan-lehdestä (6/2003 s. 43):
"avolavan päälle vaivattomasti siirrettävä matkailukori. Matkailukori kiinnitti suurta huomiota, sillä niitähän ei viime vuosina Suomessa ole verotussyistä ollut myynnissä. Verottaja nimittäin katsoo, että jos kori on pysyvästi kiinni pick-up -autossa, on se matkailuauto, mutta jos kori irroitetaan, muuttuu auto henkilöautoksi ja verotus on sen mukainen. Kuorma-autoksi rekisteröidyn pick-upin verokohtelusta matkailukoria käytettäessä ei Vesa Tammi ole saanut vieläkään selvää vastausta, vaikka viranomaiset ovat vatvoneet asiaa jo pari kuukautta." Saampa oman beejiin... |
Niin oishan siinä tyyliä kun laittas hirsimökin A-45:n selkään ja ajelisi pitkin mehtiä.
|
Sivu luotu: 19:48 (GMT +2). |