Offipalsta.COM

Offipalsta.COM (https://forums.offipalsta.com/index.php)
-   Tekniikka & Jutustelu (https://forums.offipalsta.com/forumdisplay.php?f=150)
-   -   Tyhmä kysymys? (https://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=18828)

Siperianlutikka 21.02.2006 18:43

Tyhmä kysymys?
 
Elikkäs passaako/kannattaako laittaa 11.5" kumeja 7" vanteille vai onko vanteet liian kaposet?


moggirange 21.02.2006 19:17

kyllä ne passaa!

No kyllähän tuosta nyt pääsee!


Siperianlutikka 21.02.2006 20:20

OK,kiitti!


baxxter 21.02.2006 20:23

Kyllä ne 31" korkuisina ainakin vanteella pysyy ja saattaa leimallakin kelvata, elleivät ala tarkastelemaan stro-kirjan kanssa. Mutta miten tasaisesti rengas kuluu maantieajossa, kun hieman pullottaa kapealla vanteella?

-74 Range, 215cid V8
#4x4@ircnet

Siperianlutikka 21.02.2006 20:41

Joo no tarkotus oliki laittaa 35/11,5-16 trelleborgit,onko muuten tietoo kuin kauheet ne on ajaa asfaltilla?


moggirange 21.02.2006 21:00

Mulla oli monta vuotta 32x11.5-15 mutikkaat 7" vanteilla ja ihan tasasesti ne kulu loppuun.
Laitoin sitte 35x12.5-15 renkaat niille vanteille ja pari kesää ajelin niilläki eikä ne mitenkään erikoisemmin keskeltä kuluneet.

No kyllähän tuosta nyt pääsee!


OPA 21.02.2006 23:17

minulla on lapikkaat juuri 7" vanteelle ja ihan hyvin niille käy. jarilla vissiin 5.5" vanteella (toyon lukko vanne) eikä sekään liian pahalta näytä.




MÖHKÖ Patrol
BY: OPA

Paavo 22.02.2006 10:41

Volvon orkkisvanne on 7½ ja vakiorengas on lappari

Edit: tässä volvo = porttaalisellainen, eli C30x

"There are only 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't."

Edited by - Paavo on 22/02/2006 10:42:21

Jari 22.02.2006 13:50

Lainaus:

quote:
minulla on lapikkaat juuri 7" vanteelle ja ihan hyvin niille käy. jarilla vissiin 5.5" vanteella (toyon lukko vanne) eikä sekään liian pahalta näytä.




MÖHKÖ Patrol
BY: OPA
joo.



Ei tiedolla, ei taidolla, vaan Woimalla. autoSCIFIteam
"on tästä ennenkin menty... tekalla..."

www.hanakkatalo.fi


Sivu luotu: 22:10 (GMT +2).