![]() |
Isuzuun tehoja
Kertokaas viritys gurut miten saa trooperiin lisää syöttöjä + ahtoja lisää proffiilissa kuvia möyrintä laitteesta
Läpi vaikka harmaan kiven TANA! |
Ei kannata kovin raakalla kädellä ruuvata, kun se kone ei ole vakionakaan niitä kestävimpiä...
Note! This message was posted anonymously! |
Lainaus:
|
kiitos nettijussi. sen verran tiedän että syöttö punppua ruuvaamalla saa tulee lakua putkesta mut mites vaikuttaa turboon?
Läpi vaikka harmaan kiven TANA! |
Syöttömäärän lisäämisen ei pitäisi juurikaan vaikuttaa maksimi ahtopaineeseen, ellei lisäys ole "älytön" ja oletuksella, että turbo on varustettu hukkaportilla. Ahtopaine mittari olis hyvä olla kun rupeaa turboa kiusaamaan, niin tietäis missä mennään. Helppo konsti lisätä ahtopainetta on tehdä PIENI reikä hukkaporttia ohjaavaan letkuun (jos on paineella ohjattu) ja sitte vain mittarista seurailee, paljonko paine nousee... Isompi reikä -> enemmän painetta, mutta pakopaineet tietenkin nousee, mikä ei oo kovin hyvä juttu.
|
Lainaus:
Note! This message was posted anonymously! |
nimettömät hiljaa!!! mitkään koneet ei ole ikuisia!... hukkaportti??
Läpi vaikka harmaan kiven TANA! |
Nyt minäkin avaan sana-arkkuni kun isuzu asiaa puhutaan...elekee mänkö sitä ruuvvaamaan...kestosta: Toisilla kestää toisilla ei,ainakin nää 2,8td on "hieman" ihme vikoja...esim,kiertokangen pukit aukee iteksijää,tai pultit venyy ja kohta kalkattaa,troopperissa on harvoin kansivikoja,mut kiertokanki sekä nostin vikoja sitä enemmänkin.
Osat on halpoja,niitä kun ei tartte ostaa ainakaa gm kautta kun järki se tulee vastaan niissäkin... |
Lainaus:
Vai onkos saman tyyppisiä oireita molemmisa koneissa? tulevattännesotkemaanmeidänajopuuteorian |
En minä sitä 2,23 konetta ees kehtaa mainita...omakohtaset kokemukset neljästä 2.8td troopperista joista vain 2 paukkui..
|
kestäviä tai ei, on sillä tähän asti pärjätty samal koneella mittaris 500000 ja vähän rapiat päälle. järjen käyttö sallittu,siinä syötön rukkaamisessa.
Läpi vaikka harmaan kiven TANA! |
Sivu luotu: 09:11 (GMT +2). |