Offipalsta.COM

Offipalsta.COM (https://forums.offipalsta.com/index.php)
-   Tekniikka & Jutustelu (https://forums.offipalsta.com/forumdisplay.php?f=150)
-   -   Chevyn automaatin rakennus offikäyttöön (https://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=18566)

Racingrabbit 13.02.2006 10:21

Chevyn automaatin rakennus offikäyttöön
 
Kun tuo TH350 menee nyt kumminkin remonttiin,kertokaahan viisaammat mitä siihen kannattaisi asentaa samalla offroad trial käyttöä ajatellen?
Tietty kunnollinen jäähdytys ja lämpömittari on jo itsestään selvyyksiä.


kivinen 13.02.2006 10:28

Täytyy ensin todeta, että en tiedä automaageista juuri mitään, mutta eiköhän tuo turbiinin stallspeed kannattaisi rukata moottoriin sopivaksi. Eli siihen kierroslukuun, missä koneesta löytyy sopiva hönkä ryömintään.

Toinen juttu mikä tulisi mieleen, on lyhyen ykkösen tekeminen, jos kokonaisvälitys sitä vaatii. Lyhyen ykkösen saa aikaan kait jollain muutossarjalla, tms.



www.alanmiehet.com #1

Racingrabbit 13.02.2006 10:36

Juu,ja lisätietoina:
auto painaa n. 1500kg ja koneeksi tulee Chevyn 4.3 V6 ruisku,renkaat 39,5,perät D44 5,38 välityksillä


13.02.2006 11:07

anna laatikko semmoselle korjaajalle joka osaa räätälöidä sen toiveittesi mukaan.suosittelen että teetät siitä ns.kovan(eli vaihde menee päälle"kuin halolla vetäis selkään"),niin ei rupee luistaan eikä lämpiä.juu ja mitä tiheempi välitys,niin aina pysyy viilempänä.stallia älä nosta turhan ylös,koska se vaan lämmittää turhaan askia.tässä muutama"omakokemusvinkki"

Note! This message was posted anonymously!

coupe74 13.02.2006 11:10

En tiedä th350.stä
joku siftkitti varmasti kannattaa pistää ainakin ja mahdollisesti jotain vahvistuksia..

kysäseppä vielä tuolta..
http://www.overdrive.fi/forum/viewfo...b1f3d3e505c207

-Blazer k5 -86
-Vette -74 (kunnon projekti ei valmistu ikinä)

**PÄÄTÄSÄRKEEmotorsport**



HEAVYCHEVY 13.02.2006 11:32

Soita Päiviselle Parolaan, on pätevä sälli! P.040-5939008 Teki helevetin hyvän 700:sen omaani ja löytyy ymmärrystä aiheesta.



Sivu luotu: 22:23 (GMT +2).