![]() |
Miten rakentaa käsijarru
Do dii.
Elikkäs olemme kaverin kans rakentelemassa -79 cherokee chief:stä vähän parempaa maasto kulkijaa. Laitettiin danojen tilalle volvon porttaalit ja tarkotus olis että auto pysyy katsastus kelpoisena. Volvon rottelossahan oli ns.käsäri siellä kardaaniakselissa joten taka-akselilla ei siis oo minkään valtakunnan käsäri vimpaimia. Helpoin homma olis tietysti laittaa jarrusylinteri takapiiriin vaan kun ei taija kats.mies tykätä siitä hyvää jos käsäri on nestevetonen. Kysymys kuuluukin että miten olis helpoin/paras tapa tehdä kasäri kyseisiin aksuloihin jotta autoa vois ainakin käsärin puolesta viedä kats.konttorille?. Ei varmaan riitä että autossa on automaatti loota ja siinähän on park (P) asento. Oisko kellään hyviä ideoita niin ja toinen asia. mistä kyseisiin portaaleihin sais vähän paremman näkösiä vanteita ku ne omansa. Pulttijako on joku helevetin iso ja 8 pulttii Edited by - chief on 24/01/2006 22:15:10 |
Lainaus:
Viritelkää siihen kartaanikässäri. Heikki H. ================================================== Chevrolet K5 Blazer 307+TH350+NP205+D44+14FF Edited by - 4x4_76 on 24/01/2006 21:51:49 |
mulla olis mekaaninen käsijarrusatula jouten jos tarvetta...
katsoo profiilista kolme alimmaista. (ei viitti linkittää tänne kun on niin pirun isoja) bollocks to EUrope !!! |
Sivu luotu: 19:07 (GMT +2). |