Offipalsta.COM

Offipalsta.COM (https://forums.offipalsta.com/index.php)
-   Tekniikka & Jutustelu (https://forums.offipalsta.com/forumdisplay.php?f=150)
-   -   Sj 410 avoautoksi (https://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=173283)

JVTL 22.04.2026 22:11

Sj 410 avoautoksi
 
Tällänen -87 tuli korjattua talteen mikä ollut piha käytössa ja katto leikattu aikoinaan pois. Tieliikenteeseen pitäisi takas saada. Vaihtoehtoina taitaa olla vaihtaa alkuperäinen katto tai avovallin kattorakenteet vai saisiko tehtyä omatekeleenä turvakaarilla ja tuulilasilla ?

Korin pitäisin alkuperäisenä mikä osin rutussa,mutta muuten suht hyvä ei isompia reikiä edes, ovien alalaidat on ehjät tosin ikkuna kehykset puuttuu.
Rungosta paljastui tehtaan jäljiltä olevat maalit, pinta ruostetta hyvin vähän.


Sivu luotu: 09:47 (GMT +2).