Offipalsta.COM

Offipalsta.COM (https://forums.offipalsta.com/index.php)
-   Tekniikka & Jutustelu (https://forums.offipalsta.com/forumdisplay.php?f=150)
-   -   HJ60 Jarrut katosivat (https://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=173247)

Jaakko66 11.04.2026 22:47

HJ60 Jarrut katosivat
 
Tänään kun ajoin kauppaan huomasin pysähtyessäni parkkiruutun että ns ”käsijarrunvalo” palaa en siitä sen kummosempia ajatellut mutta kun lähdin kaupasta ja yritin risteykseen pysähtyä jarrut olivat kadonneet ja poljin jäykkä eikä sitä saanut alas jalkavoimin ollenkaan. nesteet kunnossa eikä selviä vuotoja missään. Mistäköhän etsiä vikaa?

Aparaatti 12.04.2026 22:53

Voiskos liittyä alipaineeseen tai sen puutteeseen tehostajassa?

Mikael73 13.04.2026 07:29

Ihan samat ongelmat,mulla tosian näyttää että nestettäkin vähän katoaa jonnekin.
Aika ajoin syttyy käsijarrunvalo ja poljin jäykkä,ei tehostusta ollenkaan.
Epäilykset kohdistuu jarru alipainesäiliöön.
Täällä myös oltaisiin neuvoista kiitollisia,onko se mitenkään korjattavissa

lepa77 14.04.2026 06:18

Jos letkun irroittaa jarru tehostajasta onko letkussa alipainetta?

Mikael73 17.04.2026 07:11

No letkussahan oli viilto..
Ja nesteet näkyy tuuttaavan takasylkästä rumpuun :eek:


Sivu luotu: 08:46 (GMT +2).