![]() |
HJ60 Jarrut katosivat
Tänään kun ajoin kauppaan huomasin pysähtyessäni parkkiruutun että ns ”käsijarrunvalo” palaa en siitä sen kummosempia ajatellut mutta kun lähdin kaupasta ja yritin risteykseen pysähtyä jarrut olivat kadonneet ja poljin jäykkä eikä sitä saanut alas jalkavoimin ollenkaan. nesteet kunnossa eikä selviä vuotoja missään. Mistäköhän etsiä vikaa?
|
Voiskos liittyä alipaineeseen tai sen puutteeseen tehostajassa?
|
Ihan samat ongelmat,mulla tosian näyttää että nestettäkin vähän katoaa jonnekin.
Aika ajoin syttyy käsijarrunvalo ja poljin jäykkä,ei tehostusta ollenkaan. Epäilykset kohdistuu jarru alipainesäiliöön. Täällä myös oltaisiin neuvoista kiitollisia,onko se mitenkään korjattavissa |
Jos letkun irroittaa jarru tehostajasta onko letkussa alipainetta?
|
No letkussahan oli viilto..
Ja nesteet näkyy tuuttaavan takasylkästä rumpuun :eek: |
| Sivu luotu: 08:46 (GMT +2). |