![]() |
Ruostekorjaus
Terve
Jotta asia ei jäisi pelkästään mutu-tiedon varaan, kysyn seuraavaa. Auto on hylätty katsastuksessa ohjaamon pohjassa olevien ruostevaurioiden vuoksi. Pitääkö hitsattavan korjauspellin ja terveen pellin väliset saumat olla umpeenhitsattuja? Kiitos etukäteen :-) |
Kun se vaatimus on nykyään tehtaan vahvuiseksi, niin kyllä ne vaatii sen 100% sauman... Ei kelpaa enää 50% sauma...
|
Tyhmä noviisi hitsauksen alalta kysyy:
Koskeeko myös rungollisen auton (Valp) koripeltejä? |
^Käsittääkseni koskee, perustelevat kolariturvallisuudella, muka:)
|
Tuolla lukee viimeisellä sivulla miten trafilaiset haluaa ruostevauriot korjattavan: https://www.traficom.fi/sites/defaul...astuksessa.pdf
|
Lainaus:
"Katsastusasemalla on oltava käytettävissä korroosionestoainetta mahdollisten katsastuksen yhteydessä tulleiden jälkien korjaamiseksi. " :eek: Onko kellään sattunu tällasta eteen, et ois tehty? |
Ja ohjeessa sanotaan että katsarin pitäisi infota asiakasta jos koteloiden vedenpoistoreiät on tukossa. Tuskin kovin moni sitäkään on tehnyt.
|
Sivu luotu: 18:50 (GMT +2). |