Offipalsta.COM

Offipalsta.COM (https://forums.offipalsta.com/index.php)
-   Maasturiprojektit (https://forums.offipalsta.com/forumdisplay.php?f=180)
-   -   Jeep Wagoneer -78 (https://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=171124)

JHa 22.06.2024 17:16

Jeep Wagoneer -78
 
3 Liiteet
Eksyi pihan tuommoinen wagoneeri, vanha SA auto ja tuotu ulkomailta? Ainakin yksi edeltävistä omistajista kehui, että namibiassa ollut käytössä.
Joskus ysärillä maalattu seepra kuvio, tyylikäs kokonaisuus siis. Mätää on runsaasti, aika pahasti päässyt pehmenemään osa koteloista samoin takaluukku, kuskin lattiasta tietoakaan ja niin edelleen. Moottori ainakin käy pullo bensalla, jarrut jumissa yms.
Korin täytyisi nostaa pois rungolta ja katsoa mitä tästä kannattaa tehdä, tieliikenteeseen kyllä kiinnostaisi saada takaisin.
Tekniikkana 4.2l suora 6 ja laatikko kolmelovinen manuaali, en kyllä vielä tielle päässyt kokeilemaan kun jarruja ei ole.
Diiselöinti voisi olla mahdollinen mikä taitaa vielä onnistua poikkeusluvalla.
Valmetti tai joku fiat kuorma-auto moottori, sekä joku järkevämpi laatikko kiinnostaa jos jollain semmoinen tekniikka on jemmassa?
Tuo bensakone ei itseä niin sytytä jos jollain sellaiselle on tarvetta niin täältä semmoinen löytyy, tai vaikka koko autolle

Auton rekisteritiedoissa luki jarrulliseksi vetomassaksi 5900kg?? Taitaa olla tullut kirjoitusvirhe vaikka se trafin sivuilla lukee, vai onko armeijan autoilla saanut jotain kranaatinheitintä vedellä?

Päivittelen tänne kun etenee ja mitä autolle tulee tehtyä. Yksi projekti ainakin on vielä ennen hitsattavaa ennen kuin tähän on aikaa sen suuremmin käydä käsiksi

Nikkinen 21.07.2024 08:49

Toihan on kuvissa ihan kopsakan näköinen vielä, omassa wagoneerissa on takapilarit ruostunut poikki, ja takaluukku hävinnyt �� laita päivitystä kun etenee, tai hintaa viestillä

tekniikkamies 22.03.2025 13:58

Tuommoisella ennen kuljettiin.

Minun muistin mukaan vakio kutonen ja kolmilovinen vaihteisto ajoi asiansa, eikä dieseliä tarvi jos ei ajomäärät hirveitä.


Sivu luotu: 18:30 (GMT +2).