![]() |
Series Lantin 109" runko: (tuli räpättyä kuvia...)
Tuossa on siis ko. Series-ajoneuvon runko hitsattuna ja maalattuna rostexilla, seuraavaksi pääsenkin jo kasausvaiheeseen/tekniikan sovitukseen. Alkuperäiset akselit ja Nissan tekniikka.
Pitäisi vielä keksiä sopivan kestävät akselit tuolle toisellekin rungolle, menisiköhän siihen dana44 tai vastaavat akselit? Ajattelin, että en tee kahta samanlaista... http://www.petrisimolin.net/gallery/...ko1.jpg&lite=1 http://www.petrisimolin.net/gallery/...ko2.jpg&lite=1 http://www.petrisimolin.net/gallery/...ko3.jpg&lite=1 http://www.petrisimolin.net/gallery/...ko4.jpg&lite=1 Älähän huoli. |
yks tyhmä kysymys Miksi Nissanin tekniikka ? meneekö heittämällä paikoilleen ja mikä mylly saako kyseisellä myllyllä rekisteriin ??
|
Kysymys ei ole yhtään tyhmä. Ei mene heittämällä. Tulee patrollin vaihteisto ja SD25 (cabstar, king cab, urvan king...) kone ja nissanin kardaanit myös. Iso laippa tulee moottorin ja vaihteiston väliin :) :) ... Saa kyllä rekisteriin, koska akselit jää omat (prosentit). Ohjaus defenderistä.
Syy: kai se on omaa tyhmyyttä, kun ei kelpaa nuo omat koneet ja vaihteistot... :) Tämähän on harrastus. Minä ajelin niillä lantin omilla vehkeillä maantiellä tovin... Lainaus:
|
Tarkoitus olisi nyt tehdä sama homma tulevalle rojektille. Toivottavasti ei mikään menisi mönkään - papereitakaan ole vielä ees tehty.
Land Rover Series 2A, 1965. SWB station wagon. |
pistä privaa, niin vaihdetaan kokemuksia.
Lainaus:
|
Onko sulla kuvia siitä FC:stä ja onko paha projekti?
Lainaus:
|
Tuolta löytyis kuva: http://www.petrisimolin.com/ThePalst...TOPIC_ID=22032
Land Rover Series 2A, 1965. SWB station wagon. |
En vielä saanut kuvaa näkyville siitä alemmasta viestistä, mistä lie johtuu...
Lainaus:
|
Sivu luotu: 20:50 (GMT +2). |