![]() |
Omavalmiste/kilvettömän auton liikenne vakuutus
mistä ja millaisia on porukka onnistunut saamaan.
nyt on viikko vatvottu ifin ja op pohjolan kanssa. omavalmiste auto tuntuu olevan vaikea tapaus. |
Omavalmisteeseen en itse ole yrittänyt saada, mutta jos soppaan otettaisi mukaan autorekisterissä oleva auton identiteetti, niin homma voisi helpottua. Onhan siinä omavamisteessa kuitenkin varmaan akseli tai moottori ainakin jostain autosta.
|
Mun edellisessä autossa oli sitä edellisen Hiluxin runkonumero. Helpotti asiaa todella paljon.
Ja olihan siinä konepellin pintapelti ja kytkinpoljin kuitenkin kyseisestä autosta. Ei minusta lainkaan väärin. |
Kait nyt siis "siirto", eli "puuhakilvistä" kyse? Mikäli näin, niin edellä kirjoittaneen ohjeilla luuulisi asian ainakin helpottuvan.
|
If sai tehtyä vakuutuksen. 2.5k euroa ja siitä vähennetynä max boonukset ja maksu alennukset jäi sinne 250e tasolle vuodessa
|
Torstaina keskustelin LähiTapiolan kanssa aiheesta. Eivät tunne muuta vaihtoehtoa kuin liikennevakuutus. Jännäksi meni siinä etteivät korvaa henkilövahinkoja, metsäpaloja yms koska ei ajeta tiellä.
|
Sellainen tullut ihan muissa asioissa vastaan, että LähiTapiola on yksipuolisesti lisännyt jopa voimassa oleviin vakuutuksiin heidän etujaan ajavia pykäliä. Itse en laittaisi sinne mitään vakuutusta.
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
En edes kusisi tuon paskapuljun suuntaan. |
Ok.kerro vähän lisää..osais kysellä mikä vakuutus?mulle vastasivat ettei ole olemassa.yv käy....
|
Lainaus:
soitin vain ifiin ja kysyin liikennevakuutusta kilvettömälle oma valmiste autolle ja annoin oman runkonumeron ja auton teknisiä tietoja |
Sivu luotu: 22:44 (GMT +2). |