Offipalsta.COM

Offipalsta.COM (https://forums.offipalsta.com/index.php)
-   Maasturiprojektit (https://forums.offipalsta.com/forumdisplay.php?f=180)
-   -   Series crew cab (https://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=167326)

GC-93 18.02.2022 08:48

Series crew cab
 
3 Liiteet
Tommonen tuli tehtyä pitkästä Serieksestä,tyyliin kaikki liikkuvat uutta ja muutenkin uudistettu.

GC-93 18.02.2022 18:27

5 Liiteet
Tossa löyty lisää kuvia hommasta,tuo katon takaosan muotoilu oli aika mielenkiintoinen tehdä vaikka alumiinia onkin.

defet 18.02.2022 18:38

Siisti peli👍

sisua45 18.02.2022 19:56

Silmiä on kuin hämähäkissä :D

Minkä ikäinen Series tämä on alunperin?

JasuT 18.02.2022 22:05

On kyllä siisti. Ja "oikealla" moottorilla...

Sijaintitiedon perusteella, pitäisikö pitää paikallinen kokoontuminen jossain vaiheessa? Houkutellaan Harriko mukaan Tomcatilla, potkitaan renkaita huolella ja haastellaan joutavia..? Tässä meidän "Korpilahden keskittymässä" on tontilla jokunen Brittimaasturi, puolenkymmentä kakkosDiscoa ja mun pari Rangea sekä Series II...

GC-93 19.02.2022 00:09

Lähtökohta oli -76 diesel vähän ajettu ja runkokin vielä osittain tehtaan musta kun ei suolateitä pohjoisessa ollut nähnyt.

AVRO 19.02.2022 09:08

Hieno on, ja kuten tuossa ylempänä toinenkin humu totesi, oikeamielinen moottori. :cool: Urheiluauto kun pata on akselien välissä.

GC-93 19.02.2022 15:27

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja JasuT (Viesti 1456308)
On kyllä siisti. Ja "oikealla" moottorilla...

Sijaintitiedon perusteella, pitäisikö pitää paikallinen kokoontuminen jossain vaiheessa? Houkutellaan Harriko mukaan Tomcatilla, potkitaan renkaita huolella ja haastellaan joutavia..? Tässä meidän "Korpilahden keskittymässä" on tontilla jokunen Brittimaasturi, puolenkymmentä kakkosDiscoa ja mun pari Rangea sekä Series II...

Vois sitä joskus koettaa jotain järkkäilläkkin,oon ajanu ohi tuosta paikasta kun mulla mökki sielä Kärkisissä on.Olikos siinä punainen series pihassa?Ehjä?

JasuT 19.02.2022 15:55

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja GC-93 (Viesti 1456321)
Vois sitä joskus koettaa jotain järkkäilläkkin,oon ajanu ohi tuosta paikasta kun mulla mökki sielä Kärkisissä on.Olikos siinä punainen series pihassa?Ehjä?

On, oikea piha. Ja on, ehjä, toimiva, katsastettu, nyt vaan liikennekäytöstä pois kun ei ole ollut isompaa tarvetta sille/halua huurukaapilla liikkumiseen. Aktiivisessa kesäkäytössä, lähes päivittäin liikkui menneenäkin kesänä...

Tervetuloa pihaan ilmoittamattakin, lähes aina ollaan paikalla...

Harriko 19.02.2022 16:17

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja JasuT (Viesti 1456308)
On kyllä siisti. Ja "oikealla" moottorilla...

Sijaintitiedon perusteella, pitäisikö pitää paikallinen kokoontuminen jossain vaiheessa? Houkutellaan Harriko mukaan Tomcatilla, potkitaan renkaita huolella ja haastellaan joutavia..? Tässä meidän "Korpilahden keskittymässä" on tontilla jokunen Brittimaasturi, puolenkymmentä kakkosDiscoa ja mun pari Rangea sekä Series II...

Kauniilla ilmalla voisin tullakin, aina se renkaiden potkiminen kiinnostaa:)

wikke 19.02.2022 16:34

Style!

Valot kieltämättä erikoinen veto, hauskassa mielessä. :)

Kaitsu67 21.02.2022 11:19

Tää on hieno, taisin saada jo aikasemmin meilivaihdossa "sisäpiirikuvia" tästä. :)


Sivu luotu: 14:40 (GMT +2).