![]() |
Laatikkopaketti pohdintaa
Missäs kaikissa maastureissa on sellainen yhtenäinen päälaatikko+jakolaatikko paketti, jossa molempien kardaanien lähdöt olisi apukuskin puolella ja materiaalina alumiini (keveys)? Monessahan etukardaani tuodaan ketjulla tai rattailla sivulle, mutta takakardaani lähtee keskeltä =korkealta.
Vai onko missään? |
Toyotalta j4 j6 ja j7 ainaki, keveydestä nii tiiä...
|
Onko siihen joku erityinen syy miksi takalähtökin pitäisi olla sivussa?
Jokseenkin kaikki US- nelivedot on kiinteällä laatikko + jakisyhdistelmällä, ja matkustajan puolen dropilla olevia jakiksia on monessakin kulkineessa. Takalähdöt niissä keskellä. Uudemmat (ts. suurin osa 80- luvun puolivälin jälkeisistä) NP/NV jakolaatikot on alumiinisia, eli ei mahdottoman painavia. Mallista riippuen ~40-80kg. |
eikös lanta roovereissa oo noin esim: lt230
|
Lainaus:
Serieksessä on sitten vain takaveto tai "tönkkönelikko" vaihtoehdot, Ranget ja uudemmat Lantikat keskitasauspyörästöllä jota löytyy mekaanisesti lukittavaa tai viskolla varustettua... Alumiinikuorisia ovat, käsittääkseni kaikki. LT230 jakoaskia jo siirtelee (jopa nostaakin) tämmöinen heinäkeppikin, kuten Serieksen vaihteisto-jakoaskipakettiakin... Eli ei ole painolla pilattuja nuo... |
Lainaus:
|
LJ70
Läjässä on,alumiinikuoriset askit. Päälaatikon 1.pykälän välitys 4.3 eli hyvähkö ja koko paketti painaa n.90kg.
|
Sivu luotu: 02:47 (GMT +2). |