![]() |
Lisää joustoa tukivarsiin
Onkos kukaan täällä kokeillut tuollaista tukivarsi versiota.
Taitais olla mahdoton ajatus konttorilla, mutta ihan offopeliin menis varmaan. Oliskohan tuosta suurempaa haittaa vrt. traction control toisella puolelle/lehtijouset, eli akselin vääntyminen yms. Tiellähän tuolla ajetaan lukitustappi paikoillaan = Normaali tukivarsi. http://d-90.com/prod/hinge1.jpg http://d-90.com/prod/hinge.html #RR V8 -76# #LR S1 -55# |
Mnjoo...toi tappihan taitaa olla kuvassa lieriö eli tasapaksu johon tulee ajan kanssa klotaa.....tohon kannattas soveltaa jotain kartiomallista tappia joka olis aina välyksetön kulumisesta huolimatta...Sinänsä ihan toteuttamiskelpoinen idea näin enempää miettimättä.
- - - - - - - - - - - - - #perillepääsy ei ole itsetarkoitus vaan matkanteko# Saunalahti rules SLCK Member #51 kayttaja@offipalsta.com cruiser60@luukku.com http://www.petrisimolin.net/gallery/...yttaja-sig.png |
tuo rasittaa aikalailla toista tukivartta, ja voi olla aika mielenkiintoinen ajettava kallistuksessa.
kannattaa kokeilla aluksi toisen pultin irroittamista tukivarren etupuolelta, se antaa joustoa jo aika hyvin. __________________________________ Quidquid latine dictum sit, altum viditur |
Sivu luotu: 11:55 (GMT +2). |