![]() |
NP205 & NP208 yoke
1 Liiteet
NP208 ja NP205 laatikoissa on ulostulossa samat boorit niin ei pitäs olla väliä kumman vehkeen yoken laittaa kiinni?
Mitä merkitystä onko kiinteät korvat vai pannaoilla olevat? Pannoilla olevaan ainakin mukavempi vaihtaa ristikko. Kuvassa ylempi yoke nyt autossa olevasta NP208 ja siinä on korvat taipunut. Alempi tuli tuon NP205 mukana, vaan eihän tuossa ole liukuvaraa paljon ollenkaan? Eli mietin nyt että tilaanko vaan uuden samanlaisen NP208 yoken, vai pitäskö ettiä pitemmällä putkella oleva yoke jossa on pantakiinnitys? |
Oikeanpuoleinen lyhyt on kiinteä yoke (ainakin näyttää sellaiselta), vasemmanpuoleinen on slip yoke. Jos sulla on vielä slip yoke takalähdössä niinkuin pääakselin spoorien pituuden puolesta näyttäisi, niin joko muutat sen kiinteäksi ja käytät tuota oikeanpuoleista yokea, tai sitten hommaat uuden slip yoken.
Edit: Toki tarttet sitten liu'ullisen takakardaanin jos muunnat slip yoken fixed yokeksi. |
mulla myöskin np205 jakiksessa kiinteät yoket.
|
Lainaus:
|
Lainaus:
Tämä ongelma taisi nyt onneksi selvitä edullisesti kun varaosavanin kardaanista sattu löytyyn sopiva yoke. Pari senttiä lyhyempi mut pitäs olla ihan riittävä. Vielä jos joku osaa kertoa edut ja haitat että onko kiinteät korvat vai pannoilla. |
Lainaus:
|
Sivu luotu: 20:33 (GMT +2). |