![]() |
LR Discovery 3.9 V8 auto -96 Puretaan
Kone nukahti viimeiseen ikuiseen uneen eikä enää herää joten viimeiset kauniit sanat lausuttu ja virret laulettu.
EFI-kilkkeet alustavast varattuja, samoin HD-etutukivarret. Kaikki muut osat joutaa tarvitseville. Ajatuksena oli irroittaa ovet ja konepelti, ehkä joku satunnainen alppi-ikkuna ja/tai kattoluukku sekä penkit (7) , muuten kori menee paalaamoon. Runko papereineen alustavasti varattu. Moottorista sen verran että ei ole vielä avattu, mutta lähtökohtaisesti voidaan olettaa että molemmat kannet kierot, sylinteriputket varmaan halki ja tippuneet, sekä kiertokanget mutkalla. Saa lunastaa. Pannuhuoneesta varmaan ainoa asia mitä pelastan erikseen on alle vuoden kevyessä käytössä ollut 120A laturi, moniurahihnapyörällä ja kiinteä kiinnitys. 50€ Akselit tarjolla jarruineen päivineen, 24-booriset. Taka-akselissa 4-pultti vetolaippa koska laajakulma-HD-kardaani, sekin tarjolla. Akselit 100€/kpl ja kardaani 100€ Takatukivarret mallia HD, poly-puslat ja kulmakorjaus. 50€ Terrafirma Medium +50mm jouset ja iskarit, ollut 5 vuotta alla ja pitää ryhdin. 100€ Jakis LT230. HP vielä auki. Laatikko ZF pelannut moitteettomasti, tosiaan V8:n kytkinkopalla. HP vielä auki. Varastosta löytyy myös käyttämätön HD-panhard-tanko sekä yhtä käyttämättömiä teräspunosjarruletkuja. Jossain pitäisi myös olla kylkirautoja (tree sliders) piilossa. Lisäksi muutama rengassarja ylimääräisenä. Insa Mountain 265/70R16 modular-vanteilla ET12. 300€ Insa Dakar 267/75R16 uusilla modular-vanteilla ET12. 300€ Hinnat neuvoteltavissa ja tavarat Sipoossa. Jos joku haluaa lunastaa itselleen rullaavan varaosavaraston on sekin toki mahdollista, mutta purku alkaa lähipäivinä. Jos joku kaipaamasi osa jäi mainitsematta voi toki kysellä niidenkin perään. Esim. V8-EFI-katit maksaa kaupassa maltaita.... Yht.otot puhelimitse O449IO24I4 klo 08-22, koneella käyn enää tosi harvoin. |
Korjaan, panhard-tanko osoittautui tarkemmin katsottuna HD-ohjaustangoksi, ilman ohjausiskarikiinnitystä.
Konekin käynnistyi tänään vihdoin joten täyspaska ei sekään ole vaikkei täysin kunnossakaan. |
Onko serpentiini jakopääkotelo/öljypumppu/kampuran hihnapyörä?
|
Taisi siinä ketju olla kun avasin joku vuosi sitten. Moniura apulaitehihnana.
|
Lisäyksenä vielä irrallaan oleva takaoven nouseva/laskeva anopinavustin jos joku haluaa pilata takaylityksensä sellaisella, sekä koirakalteri kiinnikkeineen.
Autosta saa myös hakea kaikkea pikkupalikkaa kuten teinityyning-umpiot mallia kirkkaat takapuskurille + etuvilkut ja kaikkea muuta kivaa. |
Tilannepäivitystä:
Etu- ja takatukivarret + A-linkki varattu Moottori ja laatikot kilkkeineen varattu Insa Dakarit varattu Runko papereineen varattu Panhard varattu Jäljellä kori ja/tai korin osia esim. ovet ja sisusta, akselit, tankki pumppuineen, Insa Mountainit yms. yms. |
EIkös näistä käy akselit suoraan rangen alle? Voisi molemmat akselit kiinnostaa. Ja nuo jouset. millaisen paketti tarjouksen niille saisi?
|
Lainaus:
Jos moottorinraato jostain syystä ei päädykään uuteen kotiin, vaan romukuorma uhkaa, niin voisi kiinnostaa. Tarvetta kun saattaisi olla irtomoottorille, mahdollista tulevaa sovellusta ajatellen... |
Tilannepäivitystä
Mottori ja laatikot myyty Akselit varattu Runko myyty Jouset/iskarit varattu Kardaanit myyty Aikaisemmin mainitut varaukset edelleen voimassa. Kori menee Kuusakoskelle lähitulevaisuudessa, mukaan lähtee irroitetut ovet mikäli kukaan ei halua niitä oman rusinan varaoviksi. Simpukka myös irrallaan mikäli tarvetta sekä takaiskarien yläkiinnikkeet jossain muovilaatikossa. |
Sivu luotu: 20:47 (GMT +2). |