![]() |
Patrol y60 kytkimen vaihto.
Aattelin tehä tälläsen johon laitan kuvaa tms kytkimen vaihdosta, ja vinkkejä olis hyvä saada hommaan.
Eli -91 pitkä Patrol ja kytkimen vaihto. Käytössä kuvien nostin, laatikko näyttää painavalta joten miten tuo vaihto kannattaa tehdä? Saako tehtyä laatikkoa taaksepäin siirtämällä vai pitääkö pudottaa pois kokonaan? Neuvoja saa antaa;) Searcilla ei vastaavaa löytynyt. https://img.aijaa.com/t/00970/14760033.t.jpg https://img.aijaa.com/t/00471/14760032.t.jpg |
Molemmat kardaanit irti, vaihdekepit irti ja työsylinteri pois. 20cm olisi hyvä saada laatikkoa taaksepäin niin vaihto onnistuu. Tuo laatikkopaketti sitten ihan oikeasti painaa, että ei kannata tiputtaa.
|
Itse tein saman operaation y160 koneen irroittamalla,
ei tarvinnut konetta nostaa kokonaan pois,ilman jäähdytintä mahtui sen verran tulemaan eteenpäin että mahtui konehuoneessa kääntyyn poikittain ja sai vauhtiksen irti |
Luin kans ameriikan foorumeilta et monet koneen irrottanu kytkimen vaihdossa. Norsu käytössä ni vois munki tapauksessa olla parempi vaikka oma purkaminen siinäkin on.
Mikäs tonne olis järkevä kytkin setti? Kesällä 2600kg venettä vedän ja isoilla pyörillä mennään. Vakio varmastikin turhan kesy. |
Esim tamgearssilta saa exedyn heavy duty mallin pakettia
|
4tuntii yksinää turailua ja kone ylhäällä.
https://img.aijaa.com/t/00130/14760503.t.jpg https://img.aijaa.com/t/00057/14760502.t.jpg |
mulla on semmoinen nostopöytä rullilla max 200kg.tuossa hommassa aika kätevä.
|
Viitisen tuntia ja auto kasassa, nyt pelaa kytkin hienosti:)
|
Mukava että välillä onnistuukin uudet turailut. Eikä aina tarinaa vastoinkäymisestä toiseen...
|
Sivu luotu: 10:36 (GMT +2). |