![]() |
Mogginiva 2.5 Tdic
Aikansa kutakin ja nyt myyntiin hyvin etenevä peli,411 mogin runko akselit ja laatikko jossa vaihteita riittävästi,päällä 78 nivan koppa ja 2.5 Fiatin kone turbolla ja välijäähyllä vinssit hyvillä naruilla molemmissa päistä,tuupissa videoo joka lähtöön.Hp5500/tarjous.
Kuljetus järjestyy tarvittaessa. Kangasala Laitetaas lisätietoo kulkineesta Kori: Lada Niva, rankasti muokattu ulkoisilla turvakaarilla 60x3mm putkesta. Runko: Unimog / omavalmiste Akselit: Unimog 411 kapeet "peltiperät" rumpujarruilla +paineilma lukoilla Moottori: Fiat Ducato 2.5 TD Vaihteisto: Modattu Unimog, hitaanpuolen käyttämättömät vaihteet otettu käyttöön, ennen 2 eteen, 2 taakse. Nyt 4+4 Renkaat: 39,5x18x15 Bogger lukkovanteilla Jarrutehostin: GM hydrobuuster + paineen rajoitin Ohjaus: 60mm sylinteri, 18cm3 pumppu, orbitroli ratin päässä + paineen rajoitin Jäähdytin: Lavalla 12" sähköflektillä, käsin / termostaattiohjaus Välijäähdytin: Edessä flektillä, ilmanotto konepellin takaosasta, käsinohjaus Jouset: Edessä jotkut GR patrollin, takana HDJ80 etujouset Iskarit: Provender lisäsäiliöllä, takana HJ61 Dobinson etuiskarit Vinssit: Comeup DV-15000 narulla, takana Runva 12000 narulla +langaton kaukosäädin. Molemmissa sähköinen vapautin jota voi ohjata hytistä tai vinssin päästä, kytkee automaattisesti kaukosäätimestä ennen sisäänkelausta Akut: Bosch 80Ah/800A AMG X 2kpl Penkit: Jotkut ahtaat lasikuitu kuppipenkit. 185cm 85kg jätkän perse sopii täydellisesti eikä irtoo kovassakaan menossa. 6 piste vyöt. Tankki: Jaz 30L turvatankki -8L hydraulisäiliö suodattimella + jäähdytin -2L paineilmasäiliö painekytkimellä + biltema kompura |
1 Liiteet
Moron olisko kiinnostusta vaihtaa 65 vuoden odlsmobile 98 425 koneella
|
Selvä homma. Ilmoitte jos mieli muuttuu:D
|
Sivu luotu: 17:41 (GMT +2). |