Offipalsta.COM

Offipalsta.COM (https://forums.offipalsta.com/index.php)
-   Chit-Chat (https://forums.offipalsta.com/forumdisplay.php?f=172)
-   -   Makita työmaaradiot (https://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=158990)

jmk 07.03.2019 19:50

Makita työmaaradiot

Onko minkälaisia käyttökokemuksia näistä Makitan akkutoimisista radioista? Olis tarkoitus hommata joku työmaa käyttöön. Ja muut merkit ei tule kysymykseen, vaik olisi halvempia ja parempia.

jokke-76 07.03.2019 20:34

Meillä töissä toimii ainakin. Aika hyvin soi ja meillä johdon kannssa.

Hessu888 08.03.2019 18:22

Kanavien haku on aika ahterista, ainakin mun radiossa kun se hakee vaan yhteen suuntaan ja haku pitää muistaa pysäyttää kun sopiva kanava löytyy. Muutoin jatkaa hakua hetken päästä ittestään. Muutoin ei ole mitään valittamista ollut vaikka pari vuotta on sitä tullut käytettyä sekä akulla että mukana tulevalla verkkopiuhalla. Ääni on yllättävän hyvä noissa.

pete84 08.03.2019 22:11

Niin.tuota kun painaa volumi nappulaa pohjassa vähän aikaa niin saa manuaalisti valittua kanavat ainakin tuossa minun��juu ja hyvä on ei voi valittaa..

BJ-40/76 09.03.2019 00:32

Ostoslistalla k.o radio.

Mutta jäänyt ostamatta, suurin syy on se, että ei pysty lataamaan akkua.
Ainakaan noilla reilun satasen maksavilla...
Parilla työmaalla k.o (olikohan 108) kuunnellut, ja kestää kuulemma oikeasti vettä.
Ja jaksaa kuulemma hyvin työpäivän, kunhan ei tehot tapissa; jopa noilla vanhoilla akuilla.

Uskon, että tuo "akunsyöjä"- radio tulee ostettua.

Taustaa:
Jonkin verran kokemusta "keltaisesta pläkk_än_dekkeristä" ja se lataus ominaisuus, siis akun vaihto lennosta ei ole mainoskikka. (siis lataa akkua, kun verkkosähkössä)

Rölli 09.03.2019 09:32

Oiskohan toi joku 15 vuotta ollut menossa mukana eikä mitään valitettavaa. Aina on löytänyt jonkun kanavan kuunneltavaksi. Syrjäseuduilla ei välttämättä just sitä samaa suosikkia mikä kaupungissa kuuluu hyvin mut aina jotain.
Itseä miellyttää tuon hieman basso voittoinen ääni verrattuna moneen muuhun joissa selkeästi sihisevämpi sointi.

jmk 09.03.2019 10:09

Täytyy varmaan tuo 108 tilata, näytti kärkkäisellä olevan 159€ tarjouksessa

Tuomo 09.03.2019 10:11

https://www.makita.fi/product/dmr108b.html

Tommonen ollut itellä n.3vuotta, ei valittamista. Ollut välillä ulkona pitkän aikaa, kestää kylmää,kuumaa,vettä ja räntää. Äänenlaatu ihan jees, Radio rock kuuluu hienosti jopa meillä ja se riittää. Hyvin toimii bluetooth myös ja 5amp akulla pauhaa kyllä kokopäivän

Palex 09.03.2019 10:37

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Rölli (Viesti 1404711)
Itseä miellyttää tuon hieman basso voittoinen ääni verrattuna moneen muuhun joissa selkeästi sihisevämpi sointi.

Saako tuota bassoa säädettyä mitenkään noista vehkeistä? Paljonhan noita ratioita työmailla näkee ja kuulee, enkä itse taas ole koskaan tykännyt siitä muovisen kumeasta bassomölinästä mikä noista lähtee.

Rölli 09.03.2019 10:43

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Palex (Viesti 1404716)
Saako tuota bassoa säädettyä mitenkään noista vehkeistä? Paljonhan noita ratioita työmailla näkee ja kuulee, enkä itse taas ole koskaan tykännyt siitä muovisen kumeasta bassomölinästä mikä noista lähtee.

Ei ainakaan mulla ole mitään säätöä. Uudemmista en tiedä olisko tapahtanut parannusta tuon osalta.
Onhan se totta ettei se millään lailla luonnolliselta ja hifiltä kuulosta mut kuitenkin vähemmän rasittava kuunneltava kuin semmonen diskantti voittoinen kihinä.

Hessu888 09.03.2019 22:19

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja pete84 (Viesti 1404693)
Niin.tuota kun painaa volumi nappulaa pohjassa vähän aikaa niin saa manuaalisti valittua kanavat ainakin tuossa minun��juu ja hyvä on ei voi valittaa..

On se hyvä ettei tullu käyttöohjetta ikinä luettua. Kiitos!

aslakki 10.03.2019 00:09

Kieltämättä saundi bassopainotteinen mutta hyvä vaikka milflaukeen vastaavaan verrattuna..

Olisikohan tuo miulla oleva ehkä 4 vuotta täyttänyt, kuitenkin ilman bluetoothia oleva yksilö. Ei siitä oikein voi pahaa sanoa, tuntuu kestävän suomen sää olosuhteet, avovenekalastuksen ja rantaelämän ilman mukinoita, satasen toosaksi aivan loistava:cool:

jmk 16.03.2019 06:11

Nyt olis pari työpäivän verran kokemusta 108 mallisesta ja ei vielä mitään moittimista, sen verran matsoin ohjekirjaa että ilmeisesti pystyy ylä- ja ala ääniä säätämään en ole kokeillut kun radio on kuulunut ihan siedettävästi ilman säätöjäkin

Sivu luotu: 13:21 (GMT +2).