![]() |
Hj60 ja polttoainepumppu
Jos laittaa Bosch 044 polttoainepumpun heti tankin jälkeen niin kestääkö jakajapumppu kyseisen pumpun tuottaman paineen?aamulla ois tarkotus lähteä metsään,mu olemassa oleva pumppu sano sopimuksen irti
|
Kyllä se syöttöpumppu sen paineen kestää, jos se ruiskupumppu (044) vaan kestää pyöriä painetta vastaan. Se läpikierron vastus on kuitennii jonniinmoinen, ja alkupään HJ:ssa ei oo ees paluukiertoa tankkiin.
|
Onko missään 2h koneissa paluuta tankkiin? 12ht on ainakin ollut
|
paljonko on paljon?
Lainaus:
Lämpimällä bensalla, alle 10v jännitteellä, jaksoi tuupata yli 4 bar painetta, vaikka virtaus oli Nolla. Käsittääkseni tuossa pumpussa ei ole mitään painerajoja taikka -ohivirtauksia, nämä on bensa-ruiskun paluupiirissä. En muista ulkoa, onko kaikissa/jossain tms. hj-60 tuo "paluu tankille", mutta JOS tuo vapaa paluu puuttuu, niin tulee ONGELMIA? -> tuo 044 tekee niin paljon painetta, varsinkin dieselillä? että jostain poksahtaa... |
Lainaus:
|
Lainaus:
HJ:ssa onkin onneksi perinteinen RIVIpumppu joka toimii tuolla kovallakin siirtopaineella... Kunhan siellä vaan ei ilmaa kulje. |
Lainaus:
|
24 volttinen on pumppu,pitää tehä muutaman litran säiliö konehuoneeseen ja siit paineensäätimellä paluu tankkiin
|
eikö olisi helpompi laittaa ihan Toyotan oma pumppu sinne?toimii ainakin
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Huonoa tuuria, vai vielä enemmän?
Lainaus:
Minun harrasteuran aikana on sattunut pari siirtopumppua, jotka vuotaa hivenen öljyihin dieseliä (5000 km vaihtovälillä ei ongelmaa, ja sen verran kallis uutena että...) ja varmaan 10 kpl sellaista, joissa käsipumppu vuotaa pumpatessa:( Ja yksi venttiilivikainen, oli ollut joku roska venttiilinvälissä niin pitkään, että oli hieronut kolon, käsipumppu ei "kovonut" kunnolla vaikka kuinka kauan pumppasi. Ei haitannut ajamista, ei nykinyt ja mustaa työnsi myös isoilla kierroksilla. |
Lainaus:
Kaikki eri autoissa Korjaus maksaa 80e ja jos joutuu männän vaihtaan isompaan ja hoonata niin sit 120e |
Tuota ei ole sattunut minulle.
Lainaus:
Jos pitäisi NIMETÄ syy, miksi dieselissä on ilmaa, on ruostevamma imupuolella. |
Lainaus:
|
Sivu luotu: 00:54 (GMT +2). |